Euskadi eta Nafarroa, 2013

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #132 en: Sábado 26 Enero 2013 12:46:26 pm »
Hor dijuaz... Lagunak bideliteko argazkiyek
herri paren...oso juxtu oraingo hontan

gaztelu 850m

Olarregoiko 1000m

Atazabala ailletzen

Biormeiza 1255m

Atazabal 1050m. Atzean Binkulu (Euskal Herriko erdigunearen ingurua)...Beriainen atzekaldea

Atazabalgo gaiñera ailletzen

Atazabalgo gaina eta Leziza 1358m

Atazabaldik Ergoierna-Beriain-Aizkorrei-Sakana-Urbasa... baita Anboto ere.

Mugaleze 1180m hor erreka sartzea...Aitz Txuri 1269m

Leizego, Unanuko bordak. 1070m




Nik ustet elurte earra dola ez??..biyar geio botako ta... ;D
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado Basobitxi

  • Nubecilla
  • *
  • 96
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #133 en: Sábado 26 Enero 2013 13:02:07 pm »
Akerrei, itzelak argazkiak eta euskarazko foro hau, be bai! Zorionak guztioi!

Nafarrako altuetan itzela da elurreko guruza potoloa dagoena. Hau elurtada hau!

Laster arte!
Desde Zuia (Araba) a 620m de altitud, en un polo del frío.

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #134 en: Sábado 26 Enero 2013 14:55:43 pm »
Aupa Akerrei eskerrikasko argazkiengatik, Cauteretekoa pasada bat da, hemendik 15.6º ditugu orain eta tarteka eguzkia irteten da hodeien artetik..


Ondo izan!!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #135 en: Domingo 27 Enero 2013 20:57:25 pm »
Aupa denei, bai argazki ederrak bai horixe, eta bai, egia da hor goian elurte ederra bota duela, hala ere, hemen behean (650m), oso gutti bota du, gaur hemengo bi gizonekin hitzegin dut, 60 urtetakoak biak ta biek esan didate hemen lehen 50zm urtero botatzen zuela eta ez behin, 2tan, 3tan ta gainera maiz, aste bete irauten zuela 2 ez bazen...

Batek baino gehiagok diotenez, eunen baten itzuliko dira elurte horiek...

Hemen euria gogotik ari du ta "bero" 4º.

Argazki hau froga bat da, ez baitut hemen sekulan argazki bat igo, mendi hau Erga da irurtzunetik ikusita, iazko azaroko elurtekoa da, ez oraingo hontakoa, hartan mendian elur guttigo botako zuen oraingo hontan baino, hala ere, Erga horrela agertu zen, elurra  ere oso apetatsua  baita... ;)




Uploaded with ImageShack.us
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #136 en: Domingo 27 Enero 2013 22:44:10 pm »
Gabon... Emen euria barra barra... Elurre goietan eta ura nun nahi azpi hauetan.
Nik hotza galdera bat, hi betidanik Etxalekuarra izan al haiz?? ...ez gaizki hartu..
Ni oraindik gazte xamarra naiz, 30 urte eta elurte dexenteak izautu dizkit... Azken 12 urteak elurteak argazkitan dazkat.
2001, 55 zm . 2004 en 80 zm... 2005 en bi 50 zmko. 2007 urtarrilla 70zm eta martxon 60zm eta azken hontan 30-35 zm eta alegririk gabe... Txarrena izotza atzetik gutxitan izan da.
Mendian aldiz metro erdiko eta metroko dexente...
80 en ni ume nintzanen latzak bota zittun bainann akordatzeko aina ez.
Bueno hau animatu beharra do.
Aio
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #137 en: Domingo 27 Enero 2013 23:01:20 pm »
Emen 2 gradu eta elur bustia... Dexente hari du
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #138 en: Lunes 28 Enero 2013 12:16:18 pm »
Ez ez, ni izatez Magdalena auzoan jaio nintzen, Iruñean, duela 44 urte luze, hango elurteaz oso ongi gogoratzen naiz ta hor okerragoa da, iruña aldean elurte kopuru ta elur kopurua izugarri jaitsi da(maizegi elur egunak zenbatzen dira kopuruari begiratu gabe).

 Zuk aipatzen dituzun elurteak ukaezinak dira, baina alde batetik zuk ongi diozunez bota ondoren hotza berehala desagertu eiten da ta elurra hotzarekin batera berehala hurtzen da, 2009-2010ean ez naiz ongi gogoratzen izan ezik, urte hartan elur gutxi bota ta sekulako izozte luzea izan zen, 2 aste inguru iraun zuen izotzak gogor gogorra , ni Arantzan bizi nintzen garai hartan ta hor ere izugarri izoztu zuen.

Afera da, Dorraon ez dakit, baina hemen, aipatu dituzun holako 2, 3, 4 elurte botatzen zuela lehen neguro ta ez behin ta gauza bera Iruñaldean.
Baita Nafarroako beste zenbait tokitan ere, 81ean esaterako, Artiedan eman nuen nik urte osoa, Artieda 458metrotan dago, Irunberri eta Agoitz tartean, ez da bereziki elurte handien tokia ta bertan 3, 4 aldiz bota zuen, gustora gainera, hango eskolan oinarrizko klimatologia ikasten genuen, taldeka, guri elurra egokitu zitzaigunez gogoratzen naiz...baita elurra bota ezkero, soinketan trineoekin joaten ginelako...

Laburbilduz, Nafarroan behintzat, elur gutxigo botatzen du orain ta tenperatura igo. Ez naiz esaten ari munduko tenperatura igo denik edota zergatik igo den, hau da, gizakion eraginez igo den edo ez, batek daki zergatik suertatu den hau Nafarroan, foro hontako kide batek datu ofizialekin ere hala dela baieztatu zuen foro hontako beste txoko baten, aldiz penintsulako beste zenbait tokitan, antza, maizago botatzen omen du, hori bai, elur kantitatea zehaztu gabe.

Izan ongi.

Hemen ateri ta eguzkitan, 14º!!!
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #139 en: Lunes 28 Enero 2013 13:42:40 pm »
Eguerdion!! Goizaldeko euriaren eta hotzaren ostean 7º, Orain 15º Hemendik eta eguzkia nagusi.

Lehen orain baino elur gehiago edo gutxiago egiten zeban afera hortan  zaila da jakitea, zaila bai da neurtzea, nire impresioa da boladaka doiala gauzia hau da adibidez 80. hamarkadan elur dexente egin zuen alde hontan , 90. hamarkadan berriz askoz be gutxiago baina 2000. ean berriz 90.ean baino gehio.


Ondo izan!!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #140 en: Lunes 28 Enero 2013 15:16:14 pm »
Eguerdion!! Goizaldeko euriaren eta hotzaren ostean 7º, Orain 15º Hemendik eta eguzkia nagusi.

Lehen orain baino elur gehiago edo gutxiago egiten zeban afera hortan  zaila da jakitea, zaila bai da neurtzea, nire impresioa da boladaka doiala gauzia hau da adibidez 80. hamarkadan elur dexente egin zuen alde hontan , 90. hamarkadan berriz askoz be gutxiago baina 2000. ean berriz 90.ean baino gehio.


Ondo izan!!
Atxaldeon.. egiya esan zikloak izaten dira.. eta askotan ta ez beti denborak jendiai gauzak aztuarazi eta gogoratzen zituenak handierazi itten ttu..
Lehen metroko elurteak ohikoak zirela ...ba izanen ziren, bai 50 eta 70 tartea ikeragarri hotza izan zalakoz... gaur egungo baliabiderik ez zan eta elurra beraientzat txuri beharren beltz bihurtzen zan.. bainan tira, lehengo lekuan segitzen dola honek ta berriz de etorriko dia. 8)
Nik hotza.. nomada hutxa haiz hi!!!.. nik ustet oraingoa dala lekuik elegantena... bai horixe.. Arantza ere leku earren zeok... (parranda honak ttuk inguru hortakok)
Gaur goizen elurrak 1100 metrotik gora txurituak zituen lehengo elura zaharrak..900 metrotik behera dexente kendu du.. goietan berriz ere  10 zm berri izan daitezke errax asko, ala ere esan behar asko jendu dula asteburun...
Datorren astuburua ikeragarri emankorra datorrela ematen do..
Aste ona pasa denok.. ;)
Pd; Andiamendin ekialdeko magalen dian Goñierriko herritan aurreko ostegunen Munarrizen 900 metrotan 80 zm ziren...
« Última modificación: Lunes 28 Enero 2013 15:18:36 pm por akerrei »
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado antsolokueta

  • Cumulus Húmilis
  • **
  • 115
    • antsolokueta
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #141 en: Martes 29 Enero 2013 13:24:55 pm »
 Eguerdion denei, 17,6ºC etxalarren eta 3ºC minimoa euki degu goizeko ordubaten. Euririk ez, baino laino batzuk daude oraindikan ateri ezin gabe. Hurrengo egunetan dorsala gainean dugu eta hori ekarriko dizkigu egun polit batzuk ostiral edo larunbata arte. Hor berriz borraska sakon bat jartzen da bretaña aldean, eta haizea eta euria ekarriko dizkigu hasieran, eta gero hotza eta elurra berriro behean mendietan. Baino nola edo zenbat erortzen dan ikusteko, oraindik itxoin behar da, asko geratzen da eta. Halaere, modeloek diotenez, ba dirudi asteburua mugituta izango dala. Ongi izan.

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #142 en: Martes 29 Enero 2013 13:41:06 pm »
Ala ematen dau bai ala ere erasoaldia denboran laburra izango dela dirudi, aurtengo gehienak bezela, barnealdean ikusiko dozue elurra baina hemen kosta partean haizea Iparekialdekoa izan behar da eta hotzaldi luzeagoak elurra behean ikusteko, azkenaldiko eraso danak Iparmendebaldekoa dira eta hauek Naparrentzako dira onak, Gazteizen berriz Iparraldeko haizearekin botatzen du gehio.

16º Orain eta eguzkia.

Ondo izan!!
« Última modificación: Martes 29 Enero 2013 21:20:51 pm por elur »
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #143 en: Martes 29 Enero 2013 14:46:40 pm »
Atxaldeon.. Giro epela eta atxegiña Urtarrillen geala jakinda...Ekaitzan aurreko barealdia??...jeje :risa:
Donosti alden giro aparta, goi lainoak eta itxasoa tarteka zakar xamar.. argazki batek hitzak baino gehio balio do eta..



Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk