Euskadi eta Nafarroa, 2013

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #144 en: Martes 29 Enero 2013 21:19:49 pm »
Igartzen da hego haizea dabilela 15.2º ditugu orain .....



ondo izan!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #145 en: Miércoles 30 Enero 2013 00:04:17 am »
Gabon.. Hego haizea tarteka zakar xamar dabil Itziar alde hontan, oso giro epelakin.
Nafarroako nere alden Etxarrin izozketan hasteko gutxi falta zaio bainan ustet han ere hegoa jotzen hasiko zela. Dorraon seguru, Etxarrin 2.8ºC badira, ba 5-7ºC grado bitartean izanen dira. Nere ustez elur dexente urtuko zuen dagoeneko eguteran, bestetan aldiz iruzkiak indar gutxi dunez aguantatuko zula pentxatzen det..
Aio ;)
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado Oinaztua

  • Cb Incus
  • *****
  • 3997
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #146 en: Miércoles 30 Enero 2013 08:56:45 am »
14º markatu ditut Artziniegan goizeko 7etan, eta orain 12º inguru Gasteizen. Hegoaize totala.

Zapatuaren zain.

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #147 en: Miércoles 30 Enero 2013 13:38:51 pm »
Hemendik be 20º... eta eguzkia hodei altuen artian.


Ondo izan!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado Zarautz_22

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 864
  • Sexo: Masculino
  • Zarautz Gipuzkuako kostalde erdiyan
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #148 en: Miércoles 30 Enero 2013 15:01:12 pm »
Iep atsaldeon!!

ba hemen 22 gradu zezkau uantxe... ta lañu altuak....

goizen minimua 16 grautakua izan dek..... makina egun frexkuauak eukiko genixkin uztaillian,,,

geroarte
Euskal Herriko kostaldian erdiyan zioken herriya.
2003ko abuztuko datu batzuk:
max absoluta 40.7 grados ( 2003-08-04)
dato significativo----> 32.5 grados a las 3 de la noche.

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #149 en: Jueves 31 Enero 2013 13:36:47 pm »
Beste udako egun bat neguaren erdian 21º eta eguzkia nagusi.


Ondo izan!
« Última modificación: Jueves 31 Enero 2013 16:51:06 pm por elur »
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #150 en: Jueves 31 Enero 2013 23:52:33 pm »
Nik ere Imotzen, eurra etxera sartzen asteburu "on" honi begira, izerditan bukatu dut, baina 8etan handik alde ein baino lehen euri bitin bat hasi du botatzen, xirimiri fin fina zen.

Dena den, aemetek imotzerako elurra iragartzen du ta foro hontakoek euria...ea nork asmatzen duen, orokorrean aemetek Imotzerako behintzat, sarriago asmatzen du...

Ea aste buru hontan dena txuri ikusten dugun berriz ere.

Elur kopuruari dagokionez, bai nik ere uste dut boladak direla, zikloak, baina aitortuko dut txikitan bizi izandako ziklo horien zai :cold: nagoela...

Ipurtarina naiz bai, 99an EHtik atera ta 2008an itzuli nintzen, tarte hori UK-n, Holandan, Alemanian, Italian ta Iparralden pasa nuen... (Toki horietan guztietan ere somatzen zen elur kopuru murritzagoa, batez ere UK-n( batzuk tarte hori probestuz mahastiak landatzeraino) ta Berlin aldera, hemen txantxetaz, laranjaondoak landatu beharko zituztela zioten...) ;)

Abaurregainan oraingo hontan aintzinako elurtea bota duela esan dit hango lagun batek, 70-80 garren hamarkadan holako 1 edo 2 izaten zituztela ta orain aldiz gutxitan...
« Última modificación: Jueves 31 Enero 2013 23:55:11 pm por nikhotza »
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #151 en: Viernes 01 Febrero 2013 00:51:45 am »
Nik ere Imotzen, eurra etxera sartzen asteburu "on" honi begira, izerditan bukatu dut, baina 8etan handik alde ein baino lehen euri bitin bat hasi du botatzen, xirimiri fin fina zen.

Dena den, aemetek imotzerako elurra iragartzen du ta foro hontakoek euria...ea nork asmatzen duen, orokorrean aemetek Imotzerako behintzat, sarriago asmatzen du...

Ea aste buru hontan dena txuri ikusten dugun berriz ere.

Elur kopuruari dagokionez, bai nik ere uste dut boladak direla, zikloak, baina aitortuko dut txikitan bizi izandako ziklo horien zai :cold: nagoela...

Ipurtarina naiz bai, 99an EHtik atera ta 2008an itzuli nintzen, tarte hori UK-n, Holandan, Alemanian, Italian ta Iparralden pasa nuen... (Toki horietan guztietan ere somatzen zen elur kopuru murritzagoa, batez ere UK-n( batzuk tarte hori probestuz mahastiak landatzeraino) ta Berlin aldera, hemen txantxetaz, laranjaondoak landatu beharko zituztela zioten...) ;)

Abaurregainan oraingo hontan aintzinako elurtea bota duela esan dit hango lagun batek, 70-80 garren hamarkadan holako 1 edo 2 izaten zituztela ta orain aldiz gutxitan...
??? Mundu pixkat bakek ordun, bejon daikela.
Sartzak egurra egurraaaa beharko dek eta ... Otxaila erabat interegarria heldu zaigu.. Gainera ematen do ipar haizeak inertzi dexentea artu behar dikela oraingo hontan. Hirean elurra franko einen dik eta gurean ere, gureako hau dek elurretako haize eta situzaio hoberena.. lastima motza izan behar dela bainan berriz ere asteazkeneako beste embata berri bat datorkigu.
Udaberri giroa.. oso hoikoa da giro klase hau urtarrilen... nik ustet hau normalagoa dala urtarrilen otxail eta martxoan baino. Orokorren hoietan iparra errexo sartzen dik... nere irudipena da edo zuei ere berdiña iruditzen zaizue??
Ostiral earra pasa.. ta asteburua aprobetxau ta argazki festa izan dezagun..jeje ::)
Pd; dagoeneko 150 mezu pasa dittugu..
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #152 en: Viernes 01 Febrero 2013 13:38:05 pm »
Eguerdion! 16º eta laino altuak, arratsaldeko iparraldeko erasoaren zain..... ::)


Ondo izan!!
« Última modificación: Viernes 01 Febrero 2013 17:42:16 pm por elur »
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado antsolokueta

  • Cumulus Húmilis
  • **
  • 115
    • antsolokueta
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #153 en: Viernes 01 Febrero 2013 17:53:26 pm »
Arrastion, bortzhirietatikan. Etxalarren oaintxe 16ºC, eurik ez eta haizea hegoaldekoa, aldaketaren zain.
Barometroa azkar jaisten ari da, 15hpak atzotik oain arte. Gaur gauean bertan hasiko da aldaketa, haizea iparretik etorriko zaigu eta horrekin tenperatura azkar jaitsiko da eta euria edo elurra etorriko dira. Bihar eguerditik igande arte izango omen da gogorrena iparraldeko haize gogorra, zakarra tarteka euria eta elurra, bitartean ekaitzen bat bota dezake.
 Igande goizean -6ºc 850hpa tan izango ditugu eta seguraski hor elur kota dexente jaitsiko da, nahiz eta geopotenzialak altuak izan, bainon eguna aurrera joan ezkero prezipitazio gutxio eroriko da.
 Hori bai 500 edo 600 metrotik gora ederra jasoko da denbora gutxitan. Sorte on ta ongi izan.

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #154 en: Viernes 01 Febrero 2013 23:19:20 pm »
Bai, zerbait bizi izandakoa naiz... ;)
Hemen jada 5ºtan gaude ta euria bortizki ari du, ea bihar goizerako dena txuri dagoen ta ongi diozunez, argazki andana eiten ditugun!!!
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #155 en: Sábado 02 Febrero 2013 11:20:47 am »
Aupa denei, hemen elurrik batez, 800-900metrotatik gora bota du, hortik behetik euria... :'( :'(
Oraintxe euria ari du ta 4.5º
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)