Euskadi eta Nafarroa, 2013

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #228 en: Lunes 11 Febrero 2013 21:42:06 pm »
Heldu da Ekaitza Elgoibar aldera momentuz euria bakarrik 7.8º orain
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #229 en: Lunes 11 Febrero 2013 22:04:36 pm »
Gu ere harrapatu gaitu ekaitzak, bete betean gainera, elurra ari du, orain bai, mara-mara, bortizki esanen nuke nik, agian  hau izanen da urteko elurtea? Ea egia den!!!
« Última modificación: Lunes 11 Febrero 2013 22:08:59 pm por nikhotza »
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #230 en: Lunes 11 Febrero 2013 22:55:17 pm »
Gabon.
Itziarren ere ekaitz latza... Gauen ematen dunez ipar mendebalduko du eta euri zarra zarra botako..
Asteburuako eualdi hona dator... 8)
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado lantxurda

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 596
  • Sarriguren 460m(Eguesibar) Iruñatik 4 Kilometrora.
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #231 en: Lunes 11 Febrero 2013 23:17:45 pm »
Gabon.
Kriston elur-ekaitza Iruñerrian. Mara-mara ari du eta berriro dena zuria.

Izan ongi.
HEGO HAIZEA, ERO HAIZEA

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #232 en: Lunes 11 Febrero 2013 23:27:29 pm »
Hori esan behar nun, anaiarekin hitzegin berri dut ta horixe esan dit, gaztelu plaza ari naiz webcam-en bitartez ikusten eta dena txuri dago, hemen jotake segitzen du sekulako malutak botaz, maite dut elurra!!! :sonrisa: :sonrisa:
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #233 en: Martes 12 Febrero 2013 08:15:02 am »
Egunon.. Azkenean...

Esaten diate etxekoek 25-30 zm direla Ergoiena alden eta elurra mara mara ari duela..

Emen Itziarren euria erruz.. Atzo ekaitz uneetan elur busti pixkat antzematen zen..
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #234 en: Martes 12 Febrero 2013 11:05:08 am »
Imotzen ta basaburun 10bat zm baino ez, elurra eiten segitzen du dena den... 1º
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #235 en: Martes 12 Febrero 2013 11:11:20 am »
Gurean 35zm larretan eta errepidean 25zm elur daoeneko eta argindarrik gabe daude... Ta ni Donostin!!! gaur inauteriak gainera..Herriko gazte denak elkartean dabiltza gosaian lehiotik elurra ikusten..(edozein pertxonan ametxa)

gaurkoak dira;




Mendian itzela behar du...170-190 zm ko elurraa izanen da eta hori nik sekula ez det ezautu..
Lanbatan 130zm ziren Unanuko bordetan denean.. lagun bat an izan zan eta

1075metrota daude..


bordan sartzeko zuloa ein behar



Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #236 en: Martes 12 Febrero 2013 11:38:25 am »
Ni ere zeharo harrituta nagoela esan beharra dut, herrian ezer gutti bota du osotara, bota urtu, bota urtu ta 700-800metrotaik gora, itzela, beti pentsau ein dut Iruñean botatzen bazuen, mendialdean, hau da, gorago gehio botatzen zuela, hau da, zerbait proportzionala zela baina ikusten ari naiz beti ez dela holan, oraingo hontan 800metrotatik gora bota ta bota ari du beherago ezer gutti bota duelarik...

Hemen orain elurra botatzen segitzen du.
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #237 en: Martes 12 Febrero 2013 13:55:34 pm »
Ni ere zeharo harrituta nagoela esan beharra dut, herrian ezer gutti bota du osotara, bota urtu, bota urtu ta 700-800metrotaik gora, itzela, beti pentsau ein dut Iruñean botatzen bazuen, mendialdean, hau da, gorago gehio botatzen zuela, hau da, zerbait proportzionala zela baina ikusten ari naiz beti ez dela holan, oraingo hontan 800metrotatik gora bota ta bota ari du beherago ezer gutti bota duelarik...

Hemen orain elurra botatzen segitzen du.

Atxaldeon Donostitik.. Emen euria eta oso haize zakarra.

Nik hotza, elurra oso kapritxosoa dek eta ez dakit zenbat denbora ematen deken Etxalekun bainan ikusiko dek nola asten danen earki botakoiken..  Aurten egiya esan behar dan tnperatura falta izan dela, ez zuen -5ºC edo -6ºC sartzen alturan.. elurra eitteko hola behar dik gutxinez..

Neri argazkiak bidali eta bidali dabiltza herritarrak..

42-30 zm tarten..larretan eta errepiden..


errepidean

larretan


Lizarragako estazioa...elur makinek kendutako paretak dira,ikusgarria zegoen larunbaten, pentxa gaur..



Argazkiak ne anaianak dia
« Última modificación: Martes 12 Febrero 2013 14:01:17 pm por akerrei »
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #238 en: Martes 12 Febrero 2013 16:16:57 pm »
Imotzen zerbait bota du zenbait herritan ta ezer gutti bestetan Latasan esaterako, Basaburuko beste zenbaitetan Jauntsaratsen, Gartzaronen askoz guttigo, Berueten zerbait gehio, elurrak bere misterioak ditu baina nik informazioa zehatza izan dadin jartzen ditut datuak, bestela irratia edota telebista ikusita ematen du Nafarroa osoa elur azpitik gelditu dela ta ez da egia.

Hemen argazki batzuk beraz.

Gaur, Ihaben 570m


Uploaded with ImageShack.us

Ihabeneko larreak



Uploaded with ImageShack.us

Jauntsarats 550m


Uploaded with ImageShack.us

Beruete 700m, ikus daiteke gaur gauean botatakoa zegoenaren gainean...


Uploaded with ImageShack.us


Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado antsolokueta

  • Cumulus Húmilis
  • **
  • 115
    • antsolokueta
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #239 en: Martes 12 Febrero 2013 16:59:23 pm »
 Arrrastion, egia esateko daramagu aste batzuk euria eta elurra botatzen euskal herrian, nik ez dakit egoera hau historikoa izango den ala ez, baino urterokoa ez da. Gaurkoa errematea izan da, Agurain, Sakana, gazteiz eta Iruña, 400 metrotik gora orokorrean elur handia botatzen, ikusgarria benetan. Gu hemen bortzhirietatikan elurrez libratzen gara, mendietan bai bota du baina herrietan ez. Atzo goizean Gorramendin egon nintzen eta errepetidoren langileekin topatu nintzan antenaraino igotzeko nahiez todoterrenoakin, ta ezin. Metro bateko elurra zegoen lekutan, nahiz eta elurra kentzeko makina oain dala egun batzuk pasa izan zuen; azkenean kuad kate bereziekin igo izan behar zuten.
 Oraintxe etxalarren 8.5ºC daude eta 12 mm euria jaso ditugu gaur. Ba dirudi egoera lasaitzen joango da bihartik aurrera eta astebukaeran eguzkia ta guzti ikusiko dugu. Polita izango da hainbeste elurrez gozatzeko. Aprobetxatu ta gozatu ba. besterik ez etxalarretatikan, hurrengo arte.