Euskadi eta Nafarroa, 2013

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #300 en: Lunes 04 Marzo 2013 14:06:49 pm »
Atxaldeon..

 Oso argazki earrak jendiek!!! azkenen erakusgarri ezin hobeak dira hauek..
 Nik hotza, nik merzedes G a eskatzen det... :risa: :risa:

 Gaur giro ezin hobea dao...azkenen ere behar zan alako giro pixkat gehienbat kanpoaldean lanak ditugunontzat... urtarrillan hamarretik atertugabe izan da eta..

 Bestalde atzo mendi buelta ein nun eskiekin... paliza latza.. Ta esan gurean hego haize lekua da eta goizean goiz haizea zakar zebillen.. hitzal aldean elur pixkat bainan azkar eman zuen hegoak.. Aldiz Lizarrusti bidean oso laiotza da eta beiyan kiston izotza, goietan aldiz oso elur txarra.. umela, kostra, :rcain:
Putterri mendian sondeo ttiki bat ein nuen, ia ezinezkoa da jakitea zenbat elur daon Aralarren denen.. sondeo lekuan 180 zm baino gehio zueden, bastoiak 130zm eta nere besoa beste 50zm sartu nun..
Aralarren kiston elur bilduk daude, aurrekon bainan handiagoak goietan bainan 1000 metrotik behera askoz elur gutxio do orain bi aste baino.

Mendebaldean Altzania-Urbasa-Aizkorri elurtea dexente handiagoa izan zan azkena. Aurrekoak aldiz Andian-Aralarren handiagoak izan ziren.
Gero argazkinbat jartzen saiako naiz.
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #301 en: Lunes 04 Marzo 2013 23:52:51 pm »
Asteburuko argazki batzuk..
Putterrira igotzen Lezea..

Putterriko barga

Putterrira igotzeko pasatzen dan kobazuloa.

basoa 1200 metrotan

Aldaona joateko Irumugarrieta aldetik

Irumugarrieta eta Malloak. Lekunberri atzean

Aldaondik Ganbo. Aldaon Aralarko bigarren ttonttorra da 1411m eta Ganbo aldiz hirugarrena 1408m. Ganbo da Euskal Herrian Hiru Erregeen mailatik at edozein errepidetik urrutien geratzen dan mendi tontorra.

Pardelus Ganbon magalen

Gipuzkuko aralarko larreak.Atzean Txindoki.

Enirio aldea
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #302 en: Martes 05 Marzo 2013 13:34:09 pm »
Eguerdion!! 20º  :calor: eta zeruan eguzki nagusi, ala ere hodei altu batzuk ikusten dira.

Eskerrikasko argazkiengatik Akerrei, ikusgarriak, elur mordo bat geratzen da oraindik mendi altuetan.


Ondo izan!!  ;)
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #303 en: Martes 05 Marzo 2013 19:12:39 pm »
Atxaldeon..
Udaberriko giroa kostaldean eta negua Barnean.. Gezurra ematen do Kostaldean bizi dan bati esatea gaur barnean euria erruz bota dula..  15 litrotik pasa dira hainbat estaziotan.
Bestalde Beasain aldean izan naiz eta agerikoa da mendietan jendu duen elur pillla.. ala ere datorren astean modeloek antzamaten dueten hotzaldiaino mendiak xuri jarraituko dutelakoan nao..

Donosti aldean ere 20ºC. :cold:
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #304 en: Martes 05 Marzo 2013 20:40:27 pm »
Ba bai modeloak datorren asterako beste hotzaldi bat antzematen dute...... ala ere urruti dago oraindik, ia Ostegunian joera hau mantentzen dan  edo ez, ikusi behar, 16º orain elgoibarren eta ateri.


Ondo izan
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #305 en: Martes 05 Marzo 2013 22:52:50 pm »
Gabon, asteburu osoa Toledon eman ondoren berriz hemendik nabil. Izugarri harritu nau bisitatu dudan Toledoko aldea ze lehor zegoen negu gorrian egor arren, ezin dut imaginau ze izanen den hori uda bukaeran...

Hemen egun osoa euritan eman du, gogoz gainera, tenperatura orain aski epel, 8º.

Ez dut ulertzen zergatik foro hontako batzuek uste zuten negua bukatua zuela, heldu den astean elurrak argi utziko du hori gezurra dela...Ta ni pozik, noski.

Akerrei, jeje, G-a nahi zenuke e?jajaja, ez zara zu leloa ez...jajaja.
Izan dut nik G bat eta mendirako niva nahiago, oraintxe dudana gainera, G-a mendian ongi ibiltzeko gutxienez 200zaldi ta motza izan behar ta  hori G gutxik dute...
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #306 en: Miércoles 06 Marzo 2013 08:48:39 am »
Egunon..

Giro epelakin esnatu gera eta ala segikodegu egun batzuetan.. Udaberri usaina dao inguruan..
Bestalde atzo Nafarroako nere alderdian ia 30 litro pilatu ziren eta haize oso zakarra ibili zan. Gure aldean Fohen handiya izaten da hegoa sartzen danen..Iparrak ez du ia jotzen haizete handiak ez diranen bainan hego pixkatekin nahikoa da 100 km/h haizea izateko.
Bestalde Nik hotza hik dek pagotxa.. Mercedes G euki dek. Joder, hor azkenen hik de nik baino hobeki jakinen dek behin katxarro trazionatua danen errueda izaten da gakoa.. Eskua ere behar da eta katxarroa austeko arazo handik ez bada...jeje..
NIk Montero zahar zahar hoitako bat det....autxia do, dana esanda.. konpontzea falta.

Gabon, asteburu osoa Toledon eman ondoren berriz hemendik nabil. Izugarri harritu nau bisitatu dudan Toledoko aldea ze lehor zegoen negu gorrian egor arren, ezin dut imaginau ze izanen den hori uda bukaeran...

Hemen egun osoa euritan eman du, gogoz gainera, tenperatura orain aski epel, 8º.

Ez dut ulertzen zergatik foro hontako batzuek uste zuten negua bukatua zuela, heldu den astean elurrak argi utziko du hori gezurra dela...Ta ni pozik, noski.

Akerrei, jeje, G-a nahi zenuke e?jajaja, ez zara zu leloa ez...jajaja.
Izan dut nik G bat eta mendirako niva nahiago, oraintxe dudana gainera, G-a mendian ongi ibiltzeko gutxienez 200zaldi ta motza izan behar ta  hori G gutxik dute...
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #307 en: Jueves 07 Marzo 2013 13:35:23 pm »
Epa, udaberri giroak jarraitzen dau 19º ditugu orain, datorren astekoa mententzen dela dirudi apur bat atzeratu bada ere, baina oraindik urruti dago astearte edo asteazkenean izango delako, izaten bada...

Ondo izan!!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #308 en: Jueves 07 Marzo 2013 14:34:05 pm »
Atxaldion

Giro epela Donosti aldean eta zerua oso estalita. Gutxi behar do euritan asteko.
Elur arrazoia daukazu, azkenen hotzaldien dinamika autxi du egun hauetako hego haizeak.. orain ikusi ein behar modelo hoiek diotena betetzen ote diren.

Ala ere, Martxoak badaki negu giroa ezartzen.. Iruzkiak indar asko duen arren. :)
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado Elorrieta

  • Cb Incus
  • *****
  • 3806
  • Sexo: Masculino
  • Gernika, nievel del mar (Bizkaia)
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #309 en: Viernes 08 Marzo 2013 03:03:04 am »
Aupa modeloak asko aldatu dira eta ematen du ez dugula elurrik ikusiko kostan, pena bat, nostalgia nuen eta bideo bat aurkitu dut interneten urdaibai elurtuta, ze polita den kosta elurtuta ikustea http://www.youtube.com/watch?v=7zV6uuioRGU
Askatasunaren bidea bakea da.

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #310 en: Viernes 08 Marzo 2013 08:50:24 am »
Egunon.. Bai bajoi latza modeloek eman dutena  :rcain:
Atzo kiston euri jasa izan zan gure zonaldean 30 litro bat batean botaz..Errekastoak atera ziren, larreak ur baltxaz josi eta elurra izugarri eman zuen.. Udaberria bat batean sartu du, ekaitz eta guzti..
Goiz frexkua 5ºC Dorraon.
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado antsolokueta

  • Cumulus Húmilis
  • **
  • 115
    • antsolokueta
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #311 en: Viernes 08 Marzo 2013 12:49:07 pm »
 Eguerdion. Nahiz eta hotz asko kendu dute modeloek, oaindikan ordu asko geratzen dira eta nola bukatzen dan gauza ikusiko dugu. Seguraski -12ºC hori ez dugu ikusiko baino tarte motz baten, elur pittin bat kostaldean bai, nere ustez.
  Bitartean udaberri giroan gaude, zuhaitzak loreak botazen eta ego haizea nagusi. Hemen 21ºC eta eguzkia laino artean. Hegoak jotzen atzo baino gutxio eta gaur euririk  ez momentuz. Atzo 4.5mm bota zituen atzaldeko zazpitan bolada batean.
  Datorren asterako hotzaldiaren zain, modeloak segitzen geratzen naiz; ondo segi.