Euskadi eta Nafarroa, 2013

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #336 en: Sábado 16 Marzo 2013 13:20:51 pm »
Atzo esan neban bezela Karakatera igo naiz, hemendik 12º ditugu orain eta lainotuta dago, argazki bat uzten dizuet.





« Última modificación: Sábado 16 Marzo 2013 13:29:15 pm por elur »
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #337 en: Domingo 17 Marzo 2013 01:34:57 am »
Hemen elur gehiena urtu da, hala ere gaur hotza pasa dut aizeak jotzen baitzuen, orain ateri, harritzen nauena gaur igandean sekulako euritea bota behar oment digulako...
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #338 en: Domingo 17 Marzo 2013 09:10:54 am »
Egun on!! 11º orain Elgoibarren zerua lainotuta baina ateri, radarran ikusten da prezipitazioa hegoaldean dabilela, hemendik momentuz ezer. Atzo Karakaten eta Atxolinen elur dexente zegoen, 10 eta 20 bat zm inguru toki batzuetan gehiago.

Atzo ezin izan nitun argazkiak ipini ia gaur ondo dauden..



Eibar



Itsasoa



Deba barrena











Atxolin 841mt









Elgoibar Hortik igo nintzen..



Ondo izan!!





« Última modificación: Domingo 17 Marzo 2013 16:17:56 pm por elur »
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #339 en: Lunes 18 Marzo 2013 14:53:12 pm »
Atxaldeon

Argazki earrak elur... ikusten da nola kostaldeko mendi hoietan elurra lodi botatzen badakiela.
Nik beste argazki sorta bat jarriko det ostiraletik  igandera bitarten larunbateko hego haizeak eta euriyak kendu zuenan testigu. Larunbata goizeko lehen zaparrada elurretan izan zan 600metrota gero 1200 metrota igoz. Atzo aldiz berriz ere elurra ia beraino jaitxi zan naiz eta atertu zuen.. Gaur berriz nafarro aldean kazkabar moduan bota du.
Emen Donosti aldean euri zaparradak ari ditu haize indartxuarekin... inguruko mendietan elurra ikusten da 800 metrotik gora..

Ostiraleko argazki batzuk











Igandeko argazkiak







Amezketa aldean


Elduayenen


aio
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #340 en: Lunes 18 Marzo 2013 21:05:51 pm »
Arratsaldeon! ederrak zure argazkiak ere Akerrei, euriak bere lana egin dau zuen inguru hoietan, 10,4º ditugu orain eta ateri, asteazkenean bukatzen zaigu aurtengo negua, ia nola hasten dan udaberria..


Ondo izan!!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #341 en: Miércoles 20 Marzo 2013 12:18:38 pm »
Egunon...
 Udaberriko giroa neguko azken egun hauetan Donosti aldean. Mendialdean oraindik elurkontuekin jarraitzen degu.. Izarraitz oraindik elurrakin segitzen du, eta momentu hauetan Artxuetan (Aralarren) -0,6ºC eta elurra ari omen du. Elur maila 1100 metrotan ibiliko da.
 Aurrekon Renklusako refugiokoek argazki ear batzuk jarri zittuzten elikopteroz eindako buelta batetakok.. hori elurtea daona pirineotan, ta oraindik botako duena!!





Refugio la Renclusan argazkiak dira.

Hemendik aurrera beste motako argazkiekin sagiko degu..jeje >:D >:D :crazy:

Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #342 en: Miércoles 20 Marzo 2013 21:39:39 pm »
Ba, itxoin, apirila joan arte ezin baita esan gurean elur gehio botako ez duenik...

Hemen zeharo oskarbi oraintxe baina 3º... Argazki benetan ederrak zuek jarritakoak baita pirineotakoak ere. Aste santun neuk einen ditut handik ea ze eguraldi izaten dugun...
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #343 en: Jueves 21 Marzo 2013 11:47:27 am »
Ba, itxoin, apirila joan arte ezin baita esan gurean elur gehio botako ez duenik...

Hemen zeharo oskarbi oraintxe baina 3º... Argazki benetan ederrak zuek jarritakoak baita pirineotakoak ere. Aste santun neuk einen ditut handik ea ze eguraldi izaten dugun...
Maiatza erdirarte ez ziok dexkuetzeik!! 
 Neatik elurre urte guzin..  :rcain:
 Gaur giro bikaina degu eta zerua erabat urdin. Goietan epeltzen astea nahi du bainan oraindik 3,5ºC 1300 metrotan.. elurra mantentzekogiro bikaina..
 
Ia urtero pasatzen dan bezala aste santun elurra eitteko aukera handiyak izaten dira... zeatik ote dan??
 
Ba hik pirineotako erreportaiak ein ta nik Alpetatik bidaliko dixkit!!! ;D
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #344 en: Jueves 21 Marzo 2013 19:31:54 pm »
Bero Elgoibarren 17.5º orain, giro ederra kalean ibiltzeko...


Ondo izan!!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #345 en: Viernes 22 Marzo 2013 01:37:51 am »
Alpetaraino pirineotan dagoen elur kopurua egonik??? jeje, bidaiatzea gogoko izanen duzu haraino joateko...

Egia esan aspaldi ez naiz neguan pirineotan izan, 18tik 29 bete arte ia han bizi nintzen, negun, udan, udaberrin edota udazkenian igo ditut Auñamendi, Petretxema edota Hiru erregeen mahaia besteak beste, eskiz, fondokoekin hasieran ta mendikoekin gero, oinez, eskalatuz ta txirrindulaz izan naiz 3 horietan ta beste batzuetan ere (bai txirringaz, bai, eroaldi ederra hura) Han izan nintzen zendua den Iñaki Otsoarekin Lakorara nor igotzen zen lehena, nor lehena jaisteko ta nor lehena igo ta jaisteko ta gero Europara joan nintzen ta orain pentsatzen jarrita duela 15 bat urte izanen dela neguan ez naizela pirinoetan izan, ta hau da garaia!!! Argazkiak ekarriko ditut, jakina.

Hemen berotu da kontua, 9º ta oskarbi.
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #346 en: Viernes 22 Marzo 2013 09:02:13 am »
Ez haiz makala !!!
Alpeak beste mundu bat dittuk... pirinioak gure bigarren etxea da bainan eun batzuk dianen ba 1000km ein ta ... Aurreko urten aste santun eskiatzen eta udan hilabete alpe guztiak barna izan nintzen furgonetatik..

Eguraldiai dagokionen, Naparro aldean hego haizea. Ez dao bate epeltasunik elur haizea delakoz.. mendiak txuri 800 dik gora itzalaldean eta eguteran dexente goro eta dena barna ez do.
Kostaldean aldiz Donostin 14ºC eta giro epela..

Alpetaraino pirineotan dagoen elur kopurua egonik??? jeje, bidaiatzea gogoko izanen duzu haraino joateko...

Egia esan aspaldi ez naiz neguan pirineotan izan, 18tik 29 bete arte ia han bizi nintzen, negun, udan, udaberrin edota udazkenian igo ditut Auñamendi, Petretxema edota Hiru erregeen mahaia besteak beste, eskiz, fondokoekin hasieran ta mendikoekin gero, oinez, eskalatuz ta txirrindulaz izan naiz 3 horietan ta beste batzuetan ere (bai txirringaz, bai, eroaldi ederra hura) Han izan nintzen zendua den Iñaki Otsoarekin Lakorara nor igotzen zen lehena, nor lehena jaisteko ta nor lehena igo ta jaisteko ta gero Europara joan nintzen ta orain pentsatzen jarrita duela 15 bat urte izanen dela neguan ez naizela pirinoetan izan, ta hau da garaia!!! Argazkiak ekarriko ditut, jakina.

Hemen berotu da kontua, 9º ta oskarbi.
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #347 en: Domingo 24 Marzo 2013 22:46:10 pm »
Gabon
 Udaberri bete beteko giroa asteburuan. Egunero euriya ein du eta eguzkitan ere epeltasun puntu bat. Goietan hotza oraindik. Beriainen izan naiz eta hotz goiyen.
 Atxaldetan erreka elurra urtzen doalakoz erreka dexente handi jaisten da.
 Astea ondo hasi.
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk