Euskadi eta Nafarroa, 2013

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #360 en: Sábado 06 Abril 2013 12:23:24 pm »
Atzo gauean hasi zuen botatzen ta gogoz gainera, ordu baterako dena txuri zegon ta segitzen zuen ta gaur, 15zm-20zm bota du Imotzen, gero Basaburura joanen naiz ta ikusiko zenbat bota dun hor, esaten nuen bezalaxe, negua ez da joan eta!!!

Orain tenperatura igo da 7º ateri ta tartean eguzkia ikusten da.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado antsolokueta

  • Cumulus Húmilis
  • **
  • 115
    • antsolokueta
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #361 en: Sábado 06 Abril 2013 15:56:58 pm »
 Etxalarren 14 mm jaso ditugu orain arte, 9,5ºC dauzkagu oraintxe eta 1,6ºC minimoa euki degu gaur goizean. Elurra erori da herrian bertan bainan ez du zuritu, hori ba 300- 400 metrotik gora dana zuria zegoen. Gorramendi aldean egon naiz goiezean eta otsondon bertan 15 cm zeunden, ta gero goian 25-30 cm elur erraz.
 Polita izan da eta urte hontako azken elurra ikusi dugula uste dut, 500 metrotik behera behintzaT. Ondo segi.

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #362 en: Sábado 06 Abril 2013 21:14:52 pm »
Atxaldeon... Ba elurte hau gurekin allau da alpetatik!!! :mucharisa:
Atzo elurretan menuires tan eta frantzian 1400 metrotik behera euriya. Euskal herriyan sartu ta elur bustiya Oiartzunen.
Nafarroko gure txokoan 20-25zm herriyan .
Eskiatzen aspertu ez eta mendira joan naiz eskiada bat eittea ta 950 m tan 50-60zm. Biyar argazki festa.
Etxalekuko argazki geiyo nahi ditugu ... Bertako baserri hoiek elur tarten!!!
Aio...
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #363 en: Lunes 08 Abril 2013 22:16:29 pm »
Gabon.
Mobimentu gutxi... zeruan ez bezala. Gaur denetik izan degu...goiz lasaiya eta atxaldean zaparradanbat izan degu. Hau dena Donostialdean..Tenperatura epel xamarra..
Oraindik elurra do inguruko mendietan eta oraindik dexente Ernio adean.

Ateburuko argazki batzuk.
Larunbatekoak..

ia 40zm..Marroia 50zm dira.750 metrotan


Lur Gorrira ailletzen 950 metro..zier earra..

825metrotan


Berriz ere gora


Iganden. Elur dexente jun zan , ala ere 15 zm baziren.

Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #364 en: Martes 09 Abril 2013 01:43:51 am »
Eski jeitsiera hortan nibela ikusten da txo!!! Ez zuen ematen eskiatzeko oso elur ona edo oker al naiz ta kostra ematen duena ez zen?

Hemendik elurra aski azkar joan zen baina Ireberren oraindik elurra badago ta ez gutti...

Oraintxe bertan 7º ta ostarte zabal zabalak
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #365 en: Martes 09 Abril 2013 14:24:31 pm »
Atxaldeon.. Euri kontuekin segitzen degu. Jendea dagoeneko eguraldi hontaz nekatu xamar dagola, neri egiya esan ez dit logureik kentzen..jeje.. Abuztuaino hola jarraitzea dakala....

Eski jeitsiera hortan nibela ikusten da txo!!! Ez zuen ematen eskiatzeko oso elur ona edo oker al naiz ta kostra ematen duena ez zen?

Hemendik elurra aski azkar joan zen baina Ireberren oraindik elurra badago ta ez gutti...

Oraintxe bertan 7º ta ostarte zabal zabalak

Ez ziok inungo nibelik motel!!!.. talentu gutxi eta bildur gutxi..
Egiya esan goien elur dexentea zeon...udaberriko elur bota berri honek eskiatu al izateko aldapa jarri beharra ziok bestela alperrik dek.. Facebooken atzoko gure herriko argazki dotore bat jarri die ..gero jarriko det..

Euskal herriakin zerikusteko gutxi duten arren ia gureak direnez alpetako argazki batzuk..
Ecrims aldea,La grave eta Briancon, barrera de los Ecrims.. 2 Alpes estazio paregabea Vall Thorensko Karon tontorretik. 4000 metroko mendiyak dira

Vall thorensko orratza...3500m

Les Menuires..1900m. bertan izan giñan


Ia alpe guztitaik ikusgarri azaltzen dan Mont Blanc handia..

Vall Thorensko orratza beste aldetik

600 km pista eta beste horren beste fuera pista... gure pirineoak maitte dittut bainan hau beste mundu bat dek..
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #366 en: Miércoles 10 Abril 2013 22:40:32 pm »
Arrazoi osoa duzu, Pirineoak zoragarriak dira baina Alpeen aldera haur txikiak besterik ez...

Ni Valtorensen eta Val d´iseren izan nintzen duela urte batzuk eta nahiz eta ni oso EH-zalea naizen ta ahal zen guztietan Pirinoetan eskiatzen nuen aitortu beharra dut behin Alpeetara joan ondoren beti itzuli nahi nuela, baita itzuli ere, noski, Austrian, Suitzan edota Frantziako Alpeak hunkigarriak dira.

Argazkiak zoragarriak Akerrei.

Hemen bero ta ateri, atzo arte gauean hotza baina gaur aldatu du ta 13º dugu!!!
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #367 en: Jueves 11 Abril 2013 08:15:10 am »
Egun on!! argazki ikusgarriak Akerrei, eskerrikasko, nik alpiak ez ditut esagutzen ia laister esagutzeko aukera daukaten.. hemendik badirudi udaberriko giroa datorkigula, goiz epela gaurkoa 18º eta hego haizea.


Ondo izan!!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #368 en: Domingo 14 Abril 2013 22:35:44 pm »
Hau beroa, nik hotza maite dut, baina aitortuko dut bizpa hiru egun 20 gradutan ematen badugu ez naizela kexatuko...

Hemen gaur eguzkitan 24 gradutan izan gara!!!
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #369 en: Martes 16 Abril 2013 14:31:08 pm »
Atxaldeon.

Udaberriko egun bero hauek gorputz eta burun izugarrizko eragiña izaten due... hauek dira aldaketak..
Giro beroa izan da asteburun eta asteko lehen egun hauetan.
Momentu honetan Donosti aldean lanbroa sartu du itxas aldetik itxasoko ur hotzan eragiñez eta ehun bat metro  besterik ez da sartzen barneraldera.
Gainontzekoan datozen bi egunetan hego haizearen eraginpean izanen gera. Ostegunean erabateko aldaketa dator, elurra berriz ere mendietan behera.. ikusiko degu noraino jaisten den... Pagoak hasi dira udaberriko kolorez janzten eta..

Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #370 en: Miércoles 17 Abril 2013 14:11:22 pm »
Eguerdion

Zer da hau¿¿??... hau beroa. bereala sartuko omen da itxasaldetik iparra bainan hau demasa da.. Donosti alde hontan 30ºC gertu izanen dira. Earra martxa.. Donosti Grosen Meteoklimatik horrian 29,3ºC.
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #371 en: Miércoles 17 Abril 2013 21:55:34 pm »
Hau beroa hau, 3 egun daramatzat Iruña aldean eta hemen ezin da eguzkitan izan!!! Ea benetan euria eta tenperatura aldaketa datorren!!!

Itzela da mendia nola lehortu den!!! Izugarria orain arte bota dun guztia botata ere nola 4 egunetan lehortu den!!! Izugarria.

Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)