Euskadi eta Nafarroa, 2013

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #420 en: Martes 23 Julio 2013 20:18:21 pm »
Ikusia nuen elur hori Aralarren bai, hantxe egonik ere aunitz ez lirateke ohartuko elurra dela baina bada bai!!!

Nik uste dut gainetik duen lur horrek alguntzen duela izugarri hor segitzeko, hala ere, harrigarria da bai horixe!!!

Hemen zenbat litro bota dun orain arte ez dakit, atzo ta herenegun Iruñaldean sekulakoa bota zuen, hemen aldiz bat ere...bitxia da eguraldia...bitxia bezain zoragarria.

Iruñetik etortzea ta hemen 22 gradutan izatea ere ederra benetan!!!
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #421 en: Miércoles 24 Julio 2013 09:51:54 am »
Ikusia nuen elur hori Aralarren bai, hantxe egonik ere aunitz ez lirateke ohartuko elurra dela baina bada bai!!!

Nik uste dut gainetik duen lur horrek alguntzen duela izugarri hor segitzeko, hala ere, harrigarria da bai horixe!!!

Hemen zenbat litro bota dun orain arte ez dakit, atzo ta herenegun Iruñaldean sekulakoa bota zuen, hemen aldiz bat ere...bitxia da eguraldia...bitxia bezain zoragarria.

Iruñetik etortzea ta hemen 22 gradutan izatea ere ederra benetan!!!

Zein tokitan ziok??
Nik alde horiez diat ezautzen. Guk Aralar beti guardetxe, Lizarrusti eta Larraitzetik ein degu.
Atzo euri langarra egin zuen kostaldean eta ekaitzak nafarroako erdi eta hegoa astindu zuten.
Laino eta ostarteak ditugu momento honetan Goierri aldean.
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #422 en: Miércoles 24 Julio 2013 18:36:14 pm »
Ni gaintzatik joan nintzen, adi tokia bustirik balego, onena basotik joatea da hormaraino ta gero horma ezkerrean duzula segi gora, oraindik badago ikusiko duzu lokatz lurjauzi bat ematen duelako.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado Elorrieta

  • Cb Incus
  • *****
  • 3806
  • Sexo: Masculino
  • Gernika, nievel del mar (Bizkaia)
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #423 en: Lunes 29 Julio 2013 13:07:52 pm »
Aupa Bilboko aeropuertuan 23.9 litro erori dira uztailean, media 60 trokoa da, esan dezakegu uztaila oso lehorra izan dela.
Askatasunaren bidea bakea da.

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #424 en: Lunes 29 Julio 2013 16:57:39 pm »
Bai litrotan ezin dut esan zenbat bota dun hemen baina oso oso gutti izan dela esanen nuke nik, baratza behin izan ezik egunero ureztatu behar izan dut... :-\ :-\
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado lantxurda

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 596
  • Sarriguren 460m(Eguesibar) Iruñatik 4 Kilometrora.
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #425 en: Martes 30 Julio 2013 08:35:48 am »
Egun on.

Iruñerrian hiru ekaitz izan ditugu, 28.1 mm pilatu dira.
Uztaileko media ia 36mm dira.

Izan ongi.
HEGO HAIZEA, ERO HAIZEA

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #426 en: Martes 30 Julio 2013 17:36:37 pm »
Bai horietako batek bertan harrapatu ninduen ia litro bezainbeste tximista bota zuen gau hartan, ekaitz ederra benetan, aspaldi holakorik ikusi gabe nintzen gainera...Imotzen aldiz, lau ttanta bota zituen... :-\ :-\
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado aterri

  • Cumulus Húmilis
  • **
  • 286
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #427 en: Lunes 05 Agosto 2013 11:33:24 am »
Abuztua ez da garairik interesgarriena eguraldi zaleontzako eta gainera hotza eta elurra gustazen zaigunentzako are eta gutxiago. Nabari da foroan ez dabillela jente askorik.

Gernikan egunsentian ostarteak nagusi izan arren, lainotu eta tantaren bat edo beste hasi du. 22º ditugu eta sargori pixkat bat nabaritzen da, hezetasunak gora egin du nabarmen mendebal eta ipar mendebaleko haizearekin.

Negu eta udaberria oso euritsu joan zaigun modura , uztaila eta abuztua lehorretik doakigu. Baratzeko tomate eta piperrak oso atzeratuta daude, batetik landarak berandu jarri zirelako eta bestetik euri premiak horrek ez die laguntzen. Ea azteazkenean datorren frenteak euri apurren bat uzten duen , gure baserritarrek eskertuko baitute. Kontuz ere suteekin, mendiak ere lehor baitaude.
Gernika

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #428 en: Martes 06 Agosto 2013 01:04:43 am »
Imotz oso lehor dago, oso, uztailean ezer gutti bota zun ta abuztuan diozun bezala berdin berdin gabiltza...
Foro hontan ematen duten iragarpenak gainera ez du ia behin ere asmatu uztailetik hona, euria 15 aldiz iragarri arren behin edo bitan bota du...

Tenperatura aldetik aldiz, bataz bestekoa hartuz gero ongi gabiltza, gau baten baino gehiagotan 10 gradutara jaitsi gara ta 15etatik behera ere sarri gabiltza ta egunez ez dugu behin ere 34ko muga zeharkatu, hala ere, lehor, oso lehor...
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado aterri

  • Cumulus Húmilis
  • **
  • 286
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #429 en: Miércoles 07 Agosto 2013 09:04:08 am »
Egunon! Aspaldiko partez euriarekin esnatu gara Bizkaiko alde honetan. 17º ditugu eta zeruak erabat estalita.Ea gaur aspaldiko partez euria ikusten dugun era onean bada ere. Arratsaldean ekaitzak ikusteko arriskua daukagu goiko geruzetan datorren haize hotza dela eta. Zabal hartuko dugu euri horri, ea harririk ez duen botatzen bestela kalteak eragin ditzake inguruko baratzetan.

Atzo ikusi al zenduen E T B ko eguraldi saioa? Meteo -eroak tartean, seguru foroan parte hartzen duen bat agertu zan. Gogotsu azaltzen zituen eguraldi kontuak eta  muturreko egoerekin bizi izaten zuen  beste askori bezala. Identifikatuta sentitu nintzen.

Aupa eguraldi zaletasuna oso polita baita!

Gernika

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #430 en: Miércoles 07 Agosto 2013 18:15:24 pm »
Jendea oporretan dabilelakoz ez da erentzunik!!!
Alpetan mendebaldean aurreko astean elurra ein zigun, 2800 dik gora ta 4153 m tan -7 gradu.
Dolomitetan kiston beroak ari ditu eiten ta venezi aldean 38gradu.
EH ekaitzak ez?
Elur billa gabiltza handik ona.
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado lantxurda

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 596
  • Sarriguren 460m(Eguesibar) Iruñatik 4 Kilometrora.
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #431 en: Jueves 08 Agosto 2013 08:29:04 am »
Egun on.

Ekaitzak bai ;D ;D Iruñerrian, behintzat. Atzo arratsaldeko laurak aldera, hori bai gauza gutti, 3.8mm pilatu ziren, temperatura aldetik fresco samar, gaurko minimoa 11.9 gradu.

Izan ongi!!
HEGO HAIZEA, ERO HAIZEA