Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa

Desconectado Elorrieta

  • Cb Incus
  • *****
  • 3806
  • Sexo: Masculino
  • Gernika, nievel del mar (Bizkaia)
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #132 en: Martes 14 Noviembre 2006 23:05:52 pm »
bai egise da, baina elur, zuk ipini dozun mapien, borraska oso gertu dau, leongo golkoan, gfs planteatzen duena, da antizkloia ia gure gainean, eta borraska italian, egoera ezberdinak dira, hobetu dezake ez dut ezetz esaten, edo desagertu ere bai, baina beno, ni orain euria nahi dut, eta ez lau maluta.
Askatasunaren bidea bakea da.

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #133 en: Martes 14 Noviembre 2006 23:12:17 pm »
Bai bai nik ez dot esan egoera berdiñak diranikan , arrazoia daukazu gaurko modeluan borraska oso urruti dago ta gertatu ezkero elur gutxi egingo leuke, baina iparekialdeko haizea behar da kosta mailan elurra ikusteko horregatik egiten dau hain gutxitan elurra kostan faktore asko bete behar diralako elurra ikusteko, batzutan hotz nahikua dago baina euririk ez ta bestetan euria bai baina hotzik ez, danok dakigu zer dan hori ez??  ;)
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado Finland

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 913
  • Sexo: Masculino
  • Living in Oulu (Finland)
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #134 en: Martes 14 Noviembre 2006 23:39:04 pm »
7,2º oraintxe  :cold:

Bai, hemen bizi garenak dakigunez, iparekialdearekin esan bezala hotz asko eta bizkaian elur dezente, gipuzkoan berriz gutxiago aizea itsasotik ez delako hain haina pasatzen.

Baina mapa hoiek ikusita, Donostin sekulako elurteak bota ditu iparekialdeko haizearekin, zeinek iaia ez du itsaso ukitzen.

Nolatan adibidez 30cm frantziatik datorren haize lehor horrekin? (Nire galdera  ;D).

 :confused: :confused: :confused:
« Última modificación: Martes 14 Noviembre 2006 23:40:40 pm por fhfh »
From Gipuzkoa, Basque Country

Desconectado Oinaztua

  • Cb Incus
  • *****
  • 3997
  • Sexo: Masculino
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #135 en: Miércoles 15 Noviembre 2006 08:35:05 am »
Egun on!

Gaur goizean Derion 12º eta zerua ia oskarbi, laino solte eta polit batzuekin. Aiaraldean hegoaizeak gogorrago jotzen zuen.

Ez du ematen hegoaizeak alde egiteko asmorik duenik, eta modeloek soilik oso epe luzera markatzen dute iparreko egoera garbia. Ez zait batere gustatzen.


Nolatan adibidez 30cm frantziatik datorren haize lehor horrekin? (Nire galdera  ;D).

 :confused: :confused: :confused:

Nik uste dut kasu horretan borraska hain gertu izatea dela gakoa, horrek ezengonkortasun itzela ekartzen baitu eta prezipitazioa bermatzen duelako. Nik ordaindu eta guzti egingo nuke neguan horrelako egoera bat edo bi ikustearren  ;D

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

Desconectado Elorrieta

  • Cb Incus
  • *****
  • 3806
  • Sexo: Masculino
  • Gernika, nievel del mar (Bizkaia)
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #136 en: Miércoles 15 Noviembre 2006 08:51:38 am »
bueno biharko fronteak sorpresa utzi dezake, hau da frontea pasatzen denean haizea mendebaldetik joko du, eta mendebaldeko haizarekin euskal herrian badaki litro politak botatzen, datorren asterako oraindik ez dago argi, gaur  borraska cadizko golkoan jartzen dute, atzo galizian eta gero kantauri itsasoan, eta gainera modelo gusitak ez dute borraska hori ikusten, europaokak kantauri itsasoan jartzen du borraska bat, hau da oraindik ez dakigu ze motatako eguraldia izango dugun datorren astean, astelehenetatik aurrera , galdera ikurra.....
Askatasunaren bidea bakea da.

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #137 en: Miércoles 15 Noviembre 2006 10:35:44 am »


Nolatan adibidez 30cm frantziatik datorren haize lehor horrekin? (Nire galdera  ;D).

 :confused: :confused: :confused:

Nik uste dut kasu horretan borraska hain gertu izatea dela gakoa, horrek ezengonkortasun itzela ekartzen baitu eta prezipitazioa bermatzen duelako. Nik ordaindu eta guzti egingo nuke neguan horrelako egoera bat edo bi ikustearren  ;D

Bai borraska hain gertu izatiak oso garrantzitsua da baina isobrak ere ez datoz frantzia barnetik baizik eta bretañatik bera , hango esetasuna batu ta guregana ekartzen dabe, itsas parte bat ere ikutzen, egoera polita elurzaleentzat baina gutxitan errepikatuko dena.

9.5ºC minimoa gaur gauean
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #138 en: Miércoles 15 Noviembre 2006 13:37:28 pm »
 :'( Benetan etsipengarria da GFS-aren azkenengo irteera  :enojado:

22ºC orain ta zerua urdiña hodei altu gutxi batzurekin.
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado elurte

  • Cumulus Húmilis
  • **
  • 109
  • MARZO 2007
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #139 en: Miércoles 15 Noviembre 2006 14:12:32 pm »
Ez etsi lagunok!!

GFS-ek zerbait ikusten du hilabete bukaerarako, badakit asko gelditzen dela. baino badarama 2 edo 3 egun berdina jartzen.

animo!

urretxu (gipuzkoa) 356msnm ;) ;)
Urretxu (Gipuzkoa) 356msnm

Desconectado Elorrieta

  • Cb Incus
  • *****
  • 3806
  • Sexo: Masculino
  • Gernika, nievel del mar (Bizkaia)
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #140 en: Miércoles 15 Noviembre 2006 14:29:53 pm »
Ez etsi lagunok!!

GFS-ek zerbait ikusten du hilabete bukaerarako, badakit asko gelditzen dela. baino badarama 2 edo 3 egun berdina jartzen.

animo!

urretxu (gipuzkoa) 356msnm ;) ;)
arrituta nago, zelako diferentzia dagoen gfs eta europarrak, batak hegoa, eta borraska bat cadizen, etaa bestea iparmendebaldeko haizea, nork irabaziko du, nik uste dot gfs, txarrak beti irabasten du
Askatasunaren bidea bakea da.

Desconectado Oinaztua

  • Cb Incus
  • *****
  • 3997
  • Sexo: Masculino
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #141 en: Miércoles 15 Noviembre 2006 15:08:17 pm »
GFSren azken irteera burua leihotik behera botatzeko modukoa da  :enojado: :enojado: ;D ;D

Berton eguraldi eguzkitsuak jarraitzen du, hegoaizearekin.

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

Desconectado Yoshi

  • Cumulus Húmilis
  • **
  • 462
  • Sexo: Masculino
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #142 en: Miércoles 15 Noviembre 2006 15:19:52 pm »
Kk... gertatu da gertatu beharrekoa... marranta majoa harrapau det!! Eroaize honekin... gaur goizean hotzik ez, hintzik ez kotxean, lau lentikulare zeruan eta kk... Larunbaterako plana daukat egun guztirako eta ziur, nahiz eta prebisioek kontrakoa esan, gafea izango naizela eta hotza eta euria izango ditugula...  :crazy: :crazy:
Antiguo, Donostia-San Sebastián (Gipuzkoa).

http://www.instagram.com/iosuneu

Desconectado Finland

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 913
  • Sexo: Masculino
  • Living in Oulu (Finland)
Re: Eguraldiaren jarraipena, 2006ko Azaroa
« Respuesta #143 en: Miércoles 15 Noviembre 2006 15:43:26 pm »
Ba bai, seguruena 30cm bota zituen presio baxuengatik, borraskaren ardatza parean izateagatik, ezegonkortasun handiarengatik...

Beno, gaur 6ºko minimoa goizeko 2tan, gero hegoa sartu eta gradu pare bat igorazi ditu  :'(

Badirudi itxaroten jarraitu beharko degula, ze nazka! sekulako hego haize bolada daude hemendik  >:(
From Gipuzkoa, Basque Country