Eguraldiaren jarraipena -> 2006-ko Urtarrila

Iniciado por Sobre, Miércoles 11 Enero 2006 18:32:55 PM

Tema anterior - Siguiente tema

elur

Cb Incus
Aupa, hemendik hotzak ez dauka juateko asmorik 3.5º ta zerua oso itxia, behe lainoarekin.

Zorionak Oinaztua ta soraluzetarra, erreportai ederrak benetan, elurtea bezain ederrak.  ;)
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Môr Cylch

Anticiclón, tu antes molabas
La vieja guardia de Meteored
Supercélula
Siberia-Gasteiz, 528 msnm
Nik be erreportaia amaitu dot,  ;D hontxe Basaurin 4,4ºC dauzkat
OHIO!!!!! Is here!!!!!

Soraluzetarra

Cb Incus
Soraluze (Gipuzkoa) 111msnm
Eskerrik asko Elur!!!!Egixa da, hotzak ez daka juteko asmorik...elurra mantentzen da teiatuetan eta zelaixetan oindiok, ta kotxe batzuetan be. Dudak ditxut holako elurterik aurten berriz errepikauko danik...
Ondo segi!!!!!!
Entre semana escribo desde Bilbao (Deusto).

elur

Cb Incus
Zaila izango da bai berriz be horrelako elurte bat egitea batezere hemen kosta aldean,baina bueno juan zan urteko otsaila ta martxoa ikusita auskalo, juan zan urtian askotan egin zuen elurra baina kantitate gutxi.

3.5º ta xirimiria jausten da hemendik.
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Oinaztua

Cb Incus
Hemen Derion ere kostatzen zaio elurrari joatea. Zelaiak nahiko zuri daude oraindino apurka-apurka behetan urtuz doan arren.

Paisaia polita. Ez dezala euririk egin eta eutsiko dio egun batzuetan gaueko hotzaren laguntzaz.

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

Soraluzetarra

Cb Incus
Soraluze (Gipuzkoa) 111msnm
Atzo mendira jun nintzan ganberruana pixkat itxera, ta pinuan izoztuta zeren toki guztietan, herrixan bebai. Elur dexente zeuan, ta plastiko ta paipuekin payasuana in ta gero, jeitsi in ginan. Paisaia benetan politxa zan, Deba bailara guztia goitxik behera guztiz zuritxuta, benetan politxa, Canfranc aldia ematen zeban ::)
Ondo segi!!!!!!
Entre semana escribo desde Bilbao (Deusto).

Elorrieta

Cb Incus
Gernika, nievel del mar (Bizkaia)
kritika bat egin nahi diot andoni aizpurureri, ez dut ulertzen zergaitik ez duen aitortzen ez dutela asmatu, ondo da ba elurra ez dela asko loditu, baina andoni, hau ez da gorbeia, hau ez da gasteiz, hau kostaldea da eta orain dela 20 urte ez duela horrelakorik egin, eta normala da preparauta ez egotie, en fin, ikusi badozue eguraldise oartuko zineten ez duela aitortzen anka sartzea, beste alde batetik esan dau bera uste dabela otsaila ez dala gogorra izango eta ilargiaren aldaketagaz etorko dala aldaketie, asteburuen pasa zan moduen.
Askatasunaren bidea bakea da.

Oinaztua

Cb Incus
Beste foroan esan dut, baina horixe, ados nagoela zugaz, Elorrieta: onartu beharko luke(te) elurtea eurek uste baino handiagoa izan dela. Azken hogei urteotako elurterik handiena "txikia" izan bada ba atera kontuak...

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

azkoittixe

**
Cumulus Húmilis
¡Amo YaBB SE!
iepa

guztiz ados nago zuekaz, oingo honetan Andoni lotsagarri geratu da, nolatan esan leike elurte txikia izan dela kostaldean oin dela 20 urte ikusten ez ziren zelai zurituak ikusitte, benetan, andoni, negargarria da gauzak izan diren bezala ez onartzea, hutsek onartzea gauza ona izaten da, ez da ezer gertatzen, denok egiten ditugu holakoak baina hainbat lekutan gertatutakoa ikusi ostean  jende askori barre egitea dala deritzot, askoz be profesional handiagotzat neukan Andoni baina oingoa ikusitte nor fidatu beragaz?? ni ez behintzat. Nire baserrian 20zmko elur geruza neurtu nuen ( Abadiñon) itzela izan da benetan, ondino sinistu ere ez dot egiten, baina igual da, pasa da eta ez dot uste edurre kostalderaino hain gogor sartuko dauenik zati batean behintzat. Zenbat bider esaten ziguten iaz kostaldean ere zurituko zuela eta ez dakit zenbateko lodieragaz?? eta gero maluta gutxi batzuk eta ezebez geiau. oingo honetan kostaldeko bertako landak zurittute, errepide etenak, argindarrik ez.... zer gehiago behar da zenbaterainoko elurtea izan dela ohartzeko?? agian 83an askoz be ikusgarriagoa izan zen baina nork espero ahal eban holakorik?? Bakiokoei galdetu deien!! ta hemendik aurrera begire, ba emoten deu ostera be edurre ikusteko parada izan geinkela baina andonik esanbadeu hile lasaia izango dala...jejeje....seinale ona.  agur bero bat danoi
Durango...

Snowboarder

"<S>"
Cb Incus
Getxo/Bilbao (Bizkaia)
Arratsalde on!
Sopelan oraindik irauten du elur geruza teilatuentan eta belarran baina biharko nik uste dut ez dela ezer geratuko baina bueno beste bat etorriko da, behintzat nire ustez bai.
Orain 6.8 baina lainotuta, ea izezten duen gaur ere.
Santa Maria de Getxo (50msnm)

ander

Cb Incus
Antiguo. Donostia
  1. larrealsd@hotmail.com

Donostia inguruan asmatu ez du ba!! ;D ;D

Hemen ia ezta enteratu ere......

;D
AUPA ANTIGUO!!!!!! TUNELA TAPIATU!!!!

Salimos del antiguo..... "Ezkur urte elur urte"   :viejito:

Snowboarder

"<S>"
Cb Incus
Getxo/Bilbao (Bizkaia)
5.4 orain sopelan, baina oso hodeitsu oraindik.
Santa Maria de Getxo (50msnm)