Eguraldiaren jarraipena -> 2006-ko Urtarrila

Iniciado por Sobre, Miércoles 11 Enero 2006 18:32:55 PM

Tema anterior - Siguiente tema

Euskalherritarra

*
Nubecilla
Gipuzkoa
Cita de: Elorrieta en Jueves 12 Enero 2006 21:08:07 PM
jejeje egise eta borobile, baina ni ez dotena ulertzen da gaur egun ondinoko temporak kontuen artzie

esaiok ori pello zabalai!!!

alare beak azkenin beti buelta ematen ziok eta asmau ein dula esaten dik

Zorue

*
Sol
<Bakio>
Baia tenporek ez dabe esaten ze eguraldi egingo dauen egunero, tendentzia zelakoa izengo dan bakarrik ez?  ::) Dana dala ez da zaila asmatzie, hile baten eguzkia, eurie ta danetarik egoten da ta xD
BILBAO itsasoaren mailatik 45 metrora.

Soraluzetarra

Cb Incus
Soraluze (Gipuzkoa) 111msnm
tenperaturia jeisten dao, ointxe 4.8ºC ta %95eko hezetasuna.Holaxe jarraitxu ezkero bixar zero azpitxik esnatuko naiz. :cold:
ONDO SEGI!!!
Entre semana escribo desde Bilbao (Deusto).

ivanovitx

Cb Calvus
"Botxoan" aldiz, erretzeko zorian gaude: 7,6ºC. Baina bueno, azken goiz hauek benetan hotzak izan dira. Arratia aldean izozte ederra bota du bart.

Elorrieta

Cb Incus
Gernika, nievel del mar (Bizkaia)
eta ez bakarrik berari, esan andoni aizpururi, eske nire ustez telebistan ezan agertu biher olako prebizioak, gero normala gendiak esatie ba eguraldikoak ez dabiela bat be emoten.
Askatasunaren bidea bakea da.

Oinaztua

Cb Incus
Cita de: Elorrieta en Jueves 12 Enero 2006 22:16:13 PM
eta ez bakarrik berari, esan andoni aizpururi, eske nire ustez telebistan ezan agertu biher olako prebizioak, gero normala gendiak esatie ba eguraldikoak ez dabiela bat be emoten.

Nik ez dot pentsetan hain grabea danik, Elorrieta, azken baten tenporak herriek mende luzetan ibili dauan prebisino modu bat dire. Ondo dao aitatzea eta azaltzea tenporek zer dinoen, oso prebisino zientifikoak ez dirala esaten bada behintzet. Ze ixengo ginen gu ba Pello Zabala eta bere tenporak barik?? Mito bat bihurtu jakuz txo!

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

ander

Cb Incus
Antiguo. Donostia
  1. larrealsd@hotmail.com

Gabon!

Donostian 6ºC eta oskarbi. Atzo baino 2 gradu gutxiago.

Temporetaz eta bide batez ilargiaz ari zaretela, merezi du gaurko ilargia ikustea. 14ean ilbete da, eta handi handi eta diztiratsu dago une honetan zeruan.

Tenporen kontua oso interesgarria iruditzen zait.  Nik atentzio handiz jarraitzen dut Pello eta Andoniren azalpenak. Hauetan sinistea ordea beste gauza bat da....

Aio!
AUPA ANTIGUO!!!!!! TUNELA TAPIATU!!!!

Salimos del antiguo..... "Ezkur urte elur urte"   :viejito:

Elorrieta

Cb Incus
Gernika, nievel del mar (Bizkaia)
ba niritzako ez, guk badakigulako, baina jentie prebizio horiek serio artzen dabie eta esaten dabie, esan dabie telebistan ongo negue gogorra izengo dala, edo lehorra edo dana dalakoa, gainera gainera farsa bat da ez dakit, nigaitik izengo bazan, ez naben emongo.
Askatasunaren bidea bakea da.

Finland

Cumulus Congestus
Living in Oulu (Finland)
Gabon denoi!
Hemen 4,1º eta %81 hezetasuna
Hotz handia daukagu dagoeneko :cold: :cold: :cold:
From Gipuzkoa, Basque Country

ANGUSTIA

**
Cumulus Húmilis
EL PICOGORDO LO HE ANILLADO YO.JEJE!!hondarribia
Gabon guztiyoi!!

onyarbitikan tenperatura ezta oso baju, egiya esan, ta irundikan pasa berri naiz ta kaleko termometruak gorabera andixekin. -1 ta 6 artian. sinesgaitza!!!

temporen asuntua, ba putzaren urrena. lehorra ta eurixa gogotik, iparra ta egoa nagusitzen, ea begarren zati ontan gauzak aldatzen diren ta gogotik botatzen dun elurra,jajaj. nik naiago det eguraldi lasaia izatia ta gero...BOOM!!! nunbaitetik lehertu biar ezta?

beno people, ondo loin ta egongo gea

adiyo!!!
Hondarribia es el unico pueblo cantabrico con microclima. y es cierto!!!y jaizkibel es raro, raro, raro

Soraluzetarra

Cb Incus
Soraluze (Gipuzkoa) 111msnm
Gaurko minimua 1.6ºtakua izan da.Baina oin 2.7º dare.Normalian 8:30ak aldian izaten da minimua, baina gaur ez.Arrarua izan da gaurkua. Ez bazan hau gertatzen gaur izotza botako leuke, baina fastixatziarren tenperaturia jeitsi biharrian igo ein da, kaben zotz!!!Norbaitxi gehixao gertau jako hau???
Ondo segi!!!
Entre semana escribo desde Bilbao (Deusto).

Oinaztua

Cb Incus
Egun on!

Derion 4,8º daude une honetan euskalmeten arabera. Zerua nahiko garbi dago hodei altu bakan batzuekin.

Soraluzetarra, uste dut denori gertatu zaigula antzeko zeozer; atzo ematen zuen asko hotzituko zuela baina hegoa sartu da goizetik eta tenperaturak igon egin du.

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)