Euskadi eta Nafarroa, 2013

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #72 en: Miércoles 16 Enero 2013 09:17:19 am »
Egunon.. gauza dexente lasaitu da euriari dagokionez, bainan modeloek berriz ere festa dakarte asteburuako.. Atzo, Aralarren metrobeteko elurtea zela esan zuten eta Abaurreagainako argazkitan ere ikusten zan metro bete nola zeon... ikaragarria 1400-1500metrotan izanen dan paketea.
Euriari dagokionez latza atzokoa.. esate bateako Oskotzen 115 litro pillatu zian.. gurean gutxixeo bainan 85 litro inuguru..
Jendia animau eta osteguna argazkitakoegun politte izanen da...

aio
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #73 en: Miércoles 16 Enero 2013 13:43:02 pm »
Eguerdion! 10º eta euri ariña ari du, ibaia asko jeitzi da, atzo azkenean 50mm bota zitun egun osoan Altzolako estazioan.


Ondo izan!!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado nikhotza

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 781
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #74 en: Jueves 17 Enero 2013 00:00:24 am »


Foro hontan bertan beste atal baten dugun estabaidan batzuek aipatzen dugunok, egun litroka elur gutxigo botatzeaz gain, ez du ezer irauten...

Aupa nikhotza,

Gaur bai, gutxi iraun du. Baina, adibidez, 2005ean elurrak gutxi iraun zuen lurrean?
Nik ez dut uste "lehen" gehiago bota eta irauten zuenik, eta "egun" ezer gutxi... Gertatzen dena da egoera bakoitza mundu bat dela. Urte batzuetan, egoera batzuetan, elurra bota ondoren tenperaturak igotzen dira eta dida batean elur guztia desagertzen da. Eta beste batzuetan, berriz, kontrakoa. Hamarkada batean sarriagoak izan daitezke era bateko edo besteko egoerak, baina horrek ez du esan nahi gauzak betirako horrela izango direnik... Bestalde, eskualde bakoitzak bere ezaugarriak ditu, eta Irunean balio duena, agian Donostian, edo Belaguan, ez.

Hala ere, esan duzun lez, gai hau eztabaidatzeko beste atal aproposago bat daukagu.


Jarraipenari itzuliz, egun euritsua Donostialdean, eta tenperatura atzokoa baino altuagoa.

Aio!

Egia esan euskeraz hortaz estabaidatzeko aukerarik ez dagoenez zerbait esanen dizut, Nafarroan behintzat, datuekin, lehen baino mm gutxigo elur botatzen du lehen baino zalantzarik gabe, aldi gutxigo eta garrantzitsuagoa dena mm gutxigo eta hortaz gain, botatzen duenean askoz gutxigo irauten du, horren arrazoia zein den ez dakit, ez dut esanen gizakion errua denik ene iritziz ezin baita esan zalantza izpirik gabe, baina bai aldiz hala dela.

Hortaz gain eta hau esateko ditudan 44 urteetan ikusitakoari so einez  botatzen duenean gutxigo irauten duela ere esanen nuke datu zientifikorik ez dagoen arren...

Gaur elurra bota behar omen du gurean ere baina oraintxe euria baino ez ta 5º...
Somos menos importantes de lo que creemos, antes de aparecer por aqui el clima ya habia cambiado un millon de veces lo mismo que hara despues de que desaparezcamos y aun asi me apetece saber si llovera mañana o si vivire una nueva glaciacion o el deshielo de los polos; soy humano que voy a hacerle...

Imotz 650m (Navarra)

Desconectado Basobitxi

  • Nubecilla
  • *
  • 96
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #75 en: Jueves 17 Enero 2013 00:30:17 am »
Kaixo guztioi,

Gau berezia daukagu gaur. Alde batetik, kriston haizea, baina erabat motelduko dela dirudi.
Beste alde batetik, dexente bota du, baina ordu gutxitan erabat garbituko du.
Oso tª altua daukagu baina dexente jaitsiko da. Beno, edo jaisten ari da. Adibidez, Higer muturrean, 5ºC dago orain, eta jaisten.
Euskalmetetik esan dute posible dela izotza botatzea Gipuzkoan eta Arabako ekialdean, hemetik ordu gutxira eta hori gertatzen bada, izotz beltza agertzea posible dela. Bihar jakingo dugu.
Eta azkena, elurra ere ager daiteke gau honetan Bizkaian 700-800mtan. Dena den, bakarrik zeozer ikustea, abisua ez dute eman eta.
Gau zoragarria benetan! Eta saila iragarpena emateko, ezta?
Gau on pasa!!
Desde Zuia (Araba) a 620m de altitud, en un polo del frío.

Desconectado Elorrieta

  • Cb Incus
  • *****
  • 3806
  • Sexo: Masculino
  • Gernika, nievel del mar (Bizkaia)
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #76 en: Jueves 17 Enero 2013 05:42:18 am »
Gau osoa euri txikia egiten barakaldo aldean, litrotan ez da asko pillatu baina xirimiria etengabe dago, modeloak ikaragarriak dira astebururako, gaurko atzedena, baina bihar berriz euri asko, ez dakit nik biharko euskalmetek berriz alerta oria sartu behar duen edo ez, eta larunbatea alerta laranja, oraingoz goiz da eta aldatu daiteke, modeloak oso aldakor daude eta, baina gfs gaur goizean euri asko sartzen du euskalherrian eta lurrak ezin du gehiau, 200 litro jausi dira kantaurialdean.
Askatasunaren bidea bakea da.

Desconectado Zarautz_22

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 864
  • Sexo: Masculino
  • Zarautz Gipuzkuako kostalde erdiyan
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #77 en: Jueves 17 Enero 2013 07:28:21 am »
Egunon! hemen  frexkura sartuik daoneako,,, 4,3 gradu zezkau,,,, atzo lota juteakon uandik 11 gradu ite zixkin.

Zapatuko egoerataz.... ba gauza neiko raro ziok... nik juerga bota nai ta borraska horren ibilbide bereziyagatik iwal euri lepo ite ziuk... hau dek panorama... halare hemen baño geyo Españi alden inber dikela emateik... ikusikoyau
Euskal Herriko kostaldian erdiyan zioken herriya.
2003ko abuztuko datu batzuk:
max absoluta 40.7 grados ( 2003-08-04)
dato significativo----> 32.5 grados a las 3 de la noche.

Desconectado antsolokueta

  • Cumulus Húmilis
  • **
  • 115
    • antsolokueta
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #78 en: Jueves 17 Enero 2013 12:19:14 pm »
 Eguerdion. Okerrena pasa da, ala ez?. Atzo nere herrian 29,5mm jaso ziren; herenegun 71,6mm eta asteartean 30,5mm. Horrela dator erreka, goraino. Gaur eguzkia ateri da, laino arten baina ateri da, arazoa da bihar mesoeskalarrak ematen ditu beste 40mm akumulatuak egun batean eta etzi gauza bera. Panorama beltza dago, hainbeste ura ez dakit emango dion errekari denbora bere onean joateko, zain egongo gera. Ongi ibili.

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #79 en: Jueves 17 Enero 2013 12:22:34 pm »
Aupa, 8.5º ditugu orain Elgoibarren, goizean 6º zeuden, Izarraitz aldean ibili naiz eta 650mt kotxean 1º markatzen zeban termometroak, ez dau elurrik bota lanbroak utzitako tanta txiki batzuk bakarrik, tontorrean 1000 mt tan zero azpitik egongo zan fijo.

Ondo izan!!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #80 en: Jueves 17 Enero 2013 14:19:18 pm »
Aupa, 8.5º ditugu orain Elgoibarren, goizean 6º zeuden, Izarraitz aldean ibili naiz eta 650mt kotxean 1º markatzen zeban termometroak, ez dau elurrik bota lanbroak utzitako tanta txiki batzuk bakarrik, tontorrean 1000 mt tan zero azpitik egongo zan fijo.

Ondo izan!!
Atxaldeon

 Elur, Izarraitz alden elurrik ba al zan??.. urte ta erdi ematen dittut mendi honen magalen bizitzen eta oraindik ez det maindire sendo batetaz estalia ikusi.. Ernion dexente elur gehio botatzen dik ez?.
Bestalde, gaurkoan egun zoragarria...geure menditako elurrak izozteko egun earra, lastima bihartik aurrera elur maila zerun pare izanen dala...jaien beste kontu batzuk izanen ditugun arren...Ala ere bota behar duen euriaz gain urtuko dittuen elur hauek ze esana emanen dute bai kantauri alden eta gehio mediterraneruntz dijoazen ibaiei..
aio
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado Oinaztua

  • Cb Incus
  • *****
  • 3997
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #81 en: Jueves 17 Enero 2013 20:13:15 pm »
Barkatuko didazue, baina elurraren maila bakarrik egongo da "zeruan" bihartik zapatu arratsaldera bitartean, gero ziztu bizian jaitsi eta nahiko behean egongo da asteazkenera arte. Hori modeloen arabera, jakina. Gainera, Bizkai, Araba eta Gipuzkoako medietako elur gehiena esango nuke urtuta dagoela honezkero,  hortaz alde horretatik ere ez dut hondamendirik ikusten inondik ere.

Agian biharkoak min apur bat egingo du Pirinioetan, baina elurrez gainezka dago eta hainbeste ere ez da igarriko, nire uste apalean. Eta ondoren beste koskatxo bat eroriko da. Beraz... ni baikorra naiz ikusitakoak ikusita  ;)

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

Desconectado Basobitxi

  • Nubecilla
  • *
  • 96
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #82 en: Jueves 17 Enero 2013 22:04:17 pm »
Barkatuko didazue, baina elurraren maila bakarrik egongo da "zeruan" bihartik zapatu arratsaldera bitartean, gero ziztu bizian jaitsi eta nahiko behean egongo da asteazkenera arte. Hori modeloen arabera, jakina. Gainera, Bizkai, Araba eta Gipuzkoako medietako elur gehiena esango nuke urtuta dagoela honezkero,  hortaz alde horretatik ere ez dut hondamendirik ikusten inondik ere.

Agian biharkoak min apur bat egingo du Pirinioetan, baina elurrez gainezka dago eta hainbeste ere ez da igarriko, nire uste apalean. Eta ondoren beste koskatxo bat eroriko da. Beraz... ni baikorra naiz ikusitakoak ikusita  ;)

Erabat ados.
Desde Zuia (Araba) a 620m de altitud, en un polo del frío.

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #83 en: Jueves 17 Enero 2013 23:01:12 pm »
8.0º Elgoibarren eta euria ari du

Aupa akerrei ez ez zegoen elurrik, azken egunetako euriak dena urtu dute, elur kontuan Ernio eta Izarraitzen arteko alde hori izan leike Ernio barnealderago dagoelako, Izarraitz kostatik oso gertu dago.

Ondo izan!!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi