Euskadi eta Nafarroa, 2013

Desconectado elur

  • Cb Incus
  • *****
  • 4640
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #468 en: Lunes 18 Noviembre 2013 22:09:54 pm »
Ba bai badator ipar aldetik artaldia, momentuz ez dau asko hoztu 10 gradu ditugu Elgoibarren hori bai egun euritsua izan da
Gaurkoa .
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado Môr Cylch

  • Anticiclón, tu antes molabas
  • La vieja guardia de Meteored
  • Supercélula
  • *****
  • 8415
  • Sexo: Masculino
  • Siberia-Gasteiz, 528 msnm
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #469 en: Martes 19 Noviembre 2013 10:52:05 am »
Txarlazo gailurran, 4,8º , estazioa 934 metrotara dago. Oriandik elurra urrun dago, ea frontea pasatzerakoan temperatura zenbat jeisten den
OHIO!!!!! Is here!!!!!

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #470 en: Martes 19 Noviembre 2013 14:45:54 pm »
Txarlazo gailurran, 4,8º , estazioa 934 metrotara dago. Oriandik elurra urrun dago, ea frontea pasatzerakoan temperatura zenbat jeisten den

Atxaldeon.. Txarlazo estazioa nun dao?
Bestalde Beasain aldetik nabil eta emen euritan.. Ez du gehiegi botatzen, hori bai ibaiak emari handiarekin.
Aralarko Artxuetan 1340 metrotan 1ºC teneperaturakin elurretan hasiko zan. Beriain eta Aizkorrin 0ºC edo azpitik izanen da momento hontan.

Elurte dexentea izanen degu datozen egun hauetan..

Azo arte Etxarriko estazioan 1762.4 litro bota dittu.
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado Oinaztua

  • Cb Incus
  • *****
  • 3997
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #471 en: Martes 19 Noviembre 2013 14:48:33 pm »
Txarlazo Urduñako mendateko estazioa da. Euskalmeten Urduña jartzen du baina estazio ia ia mendi puntan dago, horregatik ematen ditu halako datuak  ;D

Une honetan gasteizen euria bota ahalean eta tenperatura beherakoan hasi da. Arratsaldetik aurrera aire hotza sartuko da eta mendiak zurituko ditu. Ia zer ematen duen asteak...

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

Desconectado Môr Cylch

  • Anticiclón, tu antes molabas
  • La vieja guardia de Meteored
  • Supercélula
  • *****
  • 8415
  • Sexo: Masculino
  • Siberia-Gasteiz, 528 msnm
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #472 en: Martes 19 Noviembre 2013 14:57:13 pm »
Oinaztuak esan dizun bezala urduñako estazioa deritzona da. Urduñako birjinaren ondoan dago erratuta ez banago, Txarlazoko menditontorrean.

Begiratzea gustatzen zait ia 1000 metrotara dagoelako eta aurrean ( hau da iparrera begira) mendi altuagorik ez dituelako. Beraz, haize hotzaren etorrera ikusteko egokia da.

Hori esanda azken orduan tenperatura jeisten hasi da. 4,1º azken datua
OHIO!!!!! Is here!!!!!

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #473 en: Martes 19 Noviembre 2013 15:00:39 pm »
Txarlazo Urduñako mendateko estazioa da. Euskalmeten Urduña jartzen du baina estazio ia ia mendi puntan dago, horregatik ematen ditu halako datuak  ;D

Une honetan gasteizen euria bota ahalean eta tenperatura beherakoan hasi da. Arratsaldetik aurrera aire hotza sartuko da eta mendiak zurituko ditu. Ia zer ematen duen asteak...

Zenbat metrotan dao? Orain dela gutxi pasa nintzen lehen aldiz mendi hortatik Castro Valneda aldetik gentozela. Zonalde politta...Zenbat euri botatzen do inguru hortan?
Zuen zonaldeko Castro, Estaca de Trueba, Espinosa, las Machorras eta Puerto del toro ikaragarrizko sorpresa izan zan neretzat... Ez naiz oso cantabriar zalea. ;)
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado Oinaztua

  • Cb Incus
  • *****
  • 3997
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #474 en: Martes 19 Noviembre 2013 15:08:37 pm »
Txarlazo Urduñako mendateko estazioa da. Euskalmeten Urduña jartzen du baina estazio ia ia mendi puntan dago, horregatik ematen ditu halako datuak  ;D

Une honetan gasteizen euria bota ahalean eta tenperatura beherakoan hasi da. Arratsaldetik aurrera aire hotza sartuko da eta mendiak zurituko ditu. Ia zer ematen duen asteak...

Zenbat metrotan dao? Orain dela gutxi pasa nintzen lehen aldiz mendi hortatik Castro Valneda aldetik gentozela. Zonalde politta...Zenbat euri botatzen do inguru hortan?
Zuen zonaldeko Castro, Estaca de Trueba, Espinosa, las Machorras eta Puerto del toro ikaragarrizko sorpresa izan zan neretzat... Ez naiz oso cantabriar zalea. ;)

Urduñako estazio 900 metrora dago, uste dut.

Paseko goi alde horretan (Estacas de Trueba, Lunada etb) datuak ikaragarriak dira, urtean 3000 mm bota ditzake erraz. PAS izeneko foreroak uste dut estazioa duela eta benetan beldurgarriak dira datuak.

Ni zapatuan egon nintzen lehenengo eskialdia egiten eta beitu zelan topatu genuen:








Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

Desconectado Môr Cylch

  • Anticiclón, tu antes molabas
  • La vieja guardia de Meteored
  • Supercélula
  • *****
  • 8415
  • Sexo: Masculino
  • Siberia-Gasteiz, 528 msnm
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #475 en: Martes 19 Noviembre 2013 15:21:53 pm »
Txarlazo Urduñako mendateko estazioa da. Euskalmeten Urduña jartzen du baina estazio ia ia mendi puntan dago, horregatik ematen ditu halako datuak  ;D

Une honetan gasteizen euria bota ahalean eta tenperatura beherakoan hasi da. Arratsaldetik aurrera aire hotza sartuko da eta mendiak zurituko ditu. Ia zer ematen duen asteak...

Zenbat metrotan dao? Orain dela gutxi pasa nintzen lehen aldiz mendi hortatik Castro Valneda aldetik gentozela. Zonalde politta...Zenbat euri botatzen do inguru hortan?
Zuen zonaldeko Castro, Estaca de Trueba, Espinosa, las Machorras eta Puerto del toro ikaragarrizko sorpresa izan zan neretzat... Ez naiz oso cantabriar zalea. ;)

Euskalmetek bere informazioan esaten duenez 934 metrotara dago.
OHIO!!!!! Is here!!!!!

Desconectado akerrei

  • Cumulus Congestus
  • ***
  • 800
  • Sexo: Masculino
  • elurrak dilu liliru...
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #476 en: Martes 19 Noviembre 2013 15:31:56 pm »
Txarlazo Urduñako mendateko estazioa da. Euskalmeten Urduña jartzen du baina estazio ia ia mendi puntan dago, horregatik ematen ditu halako datuak  ;D

Une honetan gasteizen euria bota ahalean eta tenperatura beherakoan hasi da. Arratsaldetik aurrera aire hotza sartuko da eta mendiak zurituko ditu. Ia zer ematen duen asteak...

Zenbat metrotan dao? Orain dela gutxi pasa nintzen lehen aldiz mendi hortatik Castro Valneda aldetik gentozela. Zonalde politta...Zenbat euri botatzen do inguru hortan?
Zuen zonaldeko Castro, Estaca de Trueba, Espinosa, las Machorras eta Puerto del toro ikaragarrizko sorpresa izan zan neretzat... Ez naiz oso cantabriar zalea. ;)

Urduñako estazio 900 metrora dago, uste dut.

Paseko goi alde horretan (Estacas de Trueba, Lunada etb) datuak ikaragarriak dira, urtean 3000 mm bota ditzake erraz. PAS izeneko foreroak uste dut estazioa duela eta benetan beldurgarriak dira datuak.

Ni zapatuan egon nintzen lehenengo eskialdia egiten eta beitu zelan topatu genuen:









Bai ezutzen dittut zonalde horretako datuak... Eta paisaiarekin bat datos. Ikaragarria politta Pas aldea bainan Hegoaldean dauden Borda bere harrizko itxidurakin lilurau zidaten....
Etxera Ontto ta guzi bueltau ginen...jaja... kotxetik artuta gainera, herrian ia bertxotan artu ninduten..

Bestalde Urduña aldera asko lehortzen da ez?? Bilbo aldeko medi hoiek pantalla efektua itten diete...
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Desconectado Oinaztua

  • Cb Incus
  • *****
  • 3997
  • Sexo: Masculino
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #477 en: Martes 19 Noviembre 2013 15:48:18 pm »
Bai, Urduña aldera nahikotxo lehortzen du, Ganekogorta eta inguruko mendiek, zuk esan bezala, pantaila efektua egiten dutelako. Gurean ere igartzen da hori, batez ere. Hala ere prezipitazioak 1000 mm inguruan daude.

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

Desconectado Meteo-Ando

  • Supercélula
  • ******
  • 5837
  • Sexo: Masculino
  • Andoain (Gipuzkoa) - Valle del Oria.
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #478 en: Martes 19 Noviembre 2013 16:46:56 pm »
Borregoak ate joka daude jadanik. Sat24ko irudia ikusgarria da.

Ea norbait jartzen duen, ni alferra nago ta gaur.  :-[

Andoainen euria atertu du momentuz. Orain zaparraden momentua iritsi da. Ea nola portatzen diren.
 :sonrisa:
No maldigas el tiempo. Si no cambiara de vez en cuando, el 90% de la gente no podría iniciar una conversación.

Desconectado antsolokueta

  • Cumulus Húmilis
  • **
  • 115
    • antsolokueta
Re:Euskadi eta Nafarroa, 2013
« Respuesta #479 en: Martes 19 Noviembre 2013 16:54:46 pm »

Hara hemen, ikusgarria.