Eguraldiaren jarraipena -> 2006-ko Urtarrila

Iniciado por Sobre, Miércoles 11 Enero 2006 18:32:55 PM

Tema anterior - Siguiente tema

Oinaztua

Cb Incus
Aupa egunon!

Derion une honetan -0,8º eta bazterrak zuri. Zerua lainotzen hasi da eta horrek beharbada lagunduko du eguerdiko tenperaturak lar altuak ez izaten, masa hotza etorri baino arinago.

Lankide batek esan dit oraintxe bere aitak (Lezamako baserritar batek) goizean zera esan diola: "oingoan igual edurre eingo deu, lainoak leku txarretik datoz eta"  ;D ;D ;D :cold: :cold: :cold: :cold:

Ia ba!

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

azkoittixe

**
Cumulus Húmilis
¡Amo YaBB SE!
iepa

nik egia esan ez dot ezer aipagarririk espero hotzalditxo honetatik, laburra ta ganera ez dakigu hotza datorrenean prezipitaziorik izango dugun ere. Hortaz, ezer azpimarratzekorik ez ta ganera euria hasten duenean tenperaturak goraka, hegoaldetik datozen egoerak ez dira bape onak, iparreko jarioa bezelakorik ez dago. hurrengoan izango da.
Durango...

Oinaztua

Cb Incus
Cita de: azkoittixe en Jueves 26 Enero 2006 09:33:19 AM
iepa

nik egia esan ez dot ezer aipagarririk espero hotzalditxo honetatik, laburra ta ganera ez dakigu hotza datorrenean prezipitaziorik izango dugun ere. Hortaz, ezer azpimarratzekorik ez ta ganera euria hasten duenean tenperaturak goraka, hegoaldetik datozen egoerak ez dira bape onak, iparreko jarioa bezelakorik ez dago. hurrengoan izango da.

Izan liteke, baina barikuak sorpresak ere eman ditzake. Orain behintzat ematen du emango dituela, baita zapatuak ere. Hori bai, zapatu arratsaldetik aurrera akabo elur kontuak.

Txarran

Cb Calvus
ARRASATE 213m. GIPUZKOA
Badirudi gaur tenperaturak ez direla asko igoko, uste baino lehenago lainotu da zerua, oraindik Euskal herri gehiena 0 azpitik zegoenenan hain zuzen ere. Hau da azken balioen mapa:

Môr Cylch

Anticiclón, tu antes molabas
La vieja guardia de Meteored
Supercélula
Siberia-Gasteiz, 528 msnm
Momentuz nik Basaurin 4,6ºC dauzkat, eta etxean berogailua jarri aurretik 14,5ºC  :o
OHIO!!!!! Is here!!!!!

Oinaztua

Cb Incus
Cita de: Môr Cylch en Jueves 26 Enero 2006 12:20:01 PM
Momentuz nik Basaurin 4,6ºC dauzkat, eta etxean berogailua jarri aurretik 14,5ºC  :o

Freeeeesko ba! piztu ondo berogailua ze bestela.... Nire lagun batek Artzineigara neguko asteburuetan etortzen denean sarritan 4-5º gradu izaten ditu etxe barruan, batzuetan kanpoan baino hotzago. Eskerrak aurten gasa ipini diguten herrian.

elur

Cb Incus
Aupa, 3º hemendikan,  zerua lainotua dago oso itxia.
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Môr Cylch

Anticiclón, tu antes molabas
La vieja guardia de Meteored
Supercélula
Siberia-Gasteiz, 528 msnm
Cita de: Oinaztua en Jueves 26 Enero 2006 12:32:48 PM
Cita de: Môr Cylch en Jueves 26 Enero 2006 12:20:01 PM

Freeeeesko ba! piztu ondo berogailua ze bestela.... Nire lagun batek Artzineigara neguko asteburuetan etortzen denean sarritan 4-5º gradu izaten ditu etxe barruan, batzuetan kanpoan baino hotzago. Eskerrak aurten gasa ipini diguten herrian.

Pentsetan nabil bihar baserrira joatea ea elurra ikusten dodan, argazki batzuk hartzeko etabar.

Ez dut pentsau nahi zelako hotza ein behar dun baserrian  ::)
OHIO!!!!! Is here!!!!!

Zuhaitz

Cumulus Congestus
Guggenheim y Artxanda
  1. imanol@gesmae.net
Zergatik gure dozue hain giro hotza etxe barruan, pillines? Beroketa ariketak egiteko ohean ote???  >:(

;D ;D ;D ;)

axi

Cb Incus
non ote den elur hori :risa:?
hemen 6,5º eta bajatzen poliki,lasai,patxadaz......
Umbe(Erandio)90m Bizkaia

Snowboarder

"<S>"
Cb Incus
Getxo/Bilbao (Bizkaia)
5.5 eta momentuz euri fina baina nabaritzen da tantak nola borobilak diren, nik uste dut hamabietatik aurrera elurra izango dela.
Santa Maria de Getxo (50msnm)

Soraluzetarra

Cb Incus
Soraluze (Gipuzkoa) 111msnm
Arrazoi guztia dakazu snow, foro hau ez ixten elurragaitxik eeeee. Ea animatzen dan jentia emen bebai idaztera.
4.4ºC eta elur-ura. Maluta batzuk igartzen dira.
Ondo segi!!!
Entre semana escribo desde Bilbao (Deusto).