Consulta d´un novell en meteorologia que desitja comprar una E.M.

Iniciado por elmoianes, Lunes 19 Diciembre 2005 18:57:29 PM

Tema anterior - Siguiente tema

elmoianes

*
Sol
Estic interessat en instal•lar una estació meteorològica en la meva localitat Moià (BCN) i voldria mirar de comprar la: WMR928NX OREGON SCIENTIFIC.  Algú podria opinar sobre la mateixa ? i al mateix temps si podríeu adreçar-me a algun lloc on pugui trobar informació per una correcta instal•lació i calibració de la mateixa, per aconseguir transmetre totes les dades al més fiable possible.
Moltes gràcies.
Carles

Silver

Cb Incus
Cita de: elmoianes en Lunes 19 Diciembre 2005 18:57:29 PM
Estic interessat en instal•lar una estació meteorològica en la meva localitat Moià (BCN) i voldria mirar de comprar la: WMR928NX OREGON SCIENTIFIC.  Algú podria opinar sobre la mateixa ? i al mateix temps si podríeu adreçar-me a algun lloc on pugui trobar informació per una correcta instal•lació i calibració de la mateixa, per aconseguir transmetre totes les dades al més fiable possible.
Moltes gràcies.
Carles

Escolta  Moianés,es millor que aqui escriguis en castellá i aixó ho entendrà tothom val?

elmoianes

*
Sol
OK, allá va.....

Tengo interés en instalación de  una estación meteorològica en mi localitat Moià (BCN). Desearía comprar la: WMR928NX OREGON SCIENTIFIC.  Alguien podria opinar sobre la misma ?  Podríais también dirigirme a un sitio dónde pueda encontrar información para una correcta instalación y  calibración de la misma, a fin de conseguir transmitir correctamente todos los datos.
Gracias anticipadas.
Carlos

AlexJB

Cb Calvus
Aran

Timonet gelat

Socio Fundador de AVAMET
La vieja guardia de Meteored
Supercélula Tornádica
No has preguntat aixó ja al'altre tòpic?
Entre Ontinyent (340 msnm) y Madrid - Ciudad Lineal (700 msnm)
Consulta los datos de Ontinyent - Germanies desde ontimet.es