Diccionario/ Hiztegia y temas relacionados

Iniciado por MR BORRASCA, Jueves 12 Enero 2006 00:46:54 AM

Tema anterior - Siguiente tema

Cold ™

PatateroMember
La vieja guardia de Meteored
Supercélula
Vitoria- Gasteiz
  1. txu81@hotmail.com
Cita de: basobaltz en Jueves 12 Enero 2006 13:10:36 PM
Ikusten dot batuak Bizkaierari min asko egin dautsoela. Ez dakizue bizkaieraz idazten gauza asko batuaz ipinibarik.

Ze egingo diogu, batzuk ez gara Bizkaian jaio eta ez digute bizkaiera behar den bezela irakatsi... batuarekin nahiko  ;D
Change the way you think about everything

laska

Cb Incus
Ryanair Way of life!
Si, la verdad es que en la provincia de avila hay muchos pueblos con nombres, ademas de bonitos, foneticamente identificativos con el vasco, como mingorria , también está Duruelo y tambien, una pequeña montañita al lado de Ortigosa del mar, se llama peña Peña Gorria, o algo asi ( no lo puedo asegurar porque no tengo los mapas topograficos aqui).

Saludos y felicidades por la iniciativa. Espero que sea enriquecedora y que no nos divida.  ;)

ñako

Cb Calvus
Un dia en el Chipeta. Egun baten txipetan.
  1. larreainaki@hotmail.com
Aupa! nik etxean badut meteorologiari buruzko terminoak euskaraz erabiltzeko laguntza hiztegi bat. Nere ustez oso ongi dokumentatua dago. Gauza da ez dakidala non lor daitekeen. Elkar argitaletxekoa da, beraz, argitaletxe hortako dendetan egongo dela pentsatzen dut (bilintx megadenda etab...). Izena hauxe da:

Meteorologia hiztegia
UZEI-k landutako hiztegia
ISBN: 84-7529-544-4
Elkar s.a.

Nik dudan edizioa 1988koa da.

Aio!
Desde lo viejo de Donosti, aunque soy del Antiguo. Donostiako alde zaharretik, Antiguotarra naiz hala ere! Donostia (Gipuzkoa). Gora Reala!!

Abulense

Visitante
Cita de: laska en Jueves 12 Enero 2006 14:41:50 PM
Si, la verdad es que en la provincia de avila hay muchos pueblos con nombres, ademas de bonitos, foneticamente identificativos con el vasco, como mingorria , también está Duruelo y tambien, una pequeña montañita al lado de Ortigosa del mar, se llama peña Peña Gorria, o algo asi ( no lo puedo asegurar porque no tengo los mapas topograficos aqui).

Saludos y felicidades por la iniciativa. Espero que sea enriquecedora y que no nos divida.  ;)

Otro pueblo de Avila que creo que tiene origen vasco por lo menos en el nombre es Blascoeles

ivanovitx

Cb Calvus
Bai, nik ere UZEI-ren web orrian horixe bera ikusi dut (onartu beharra dut Conforama altzari-denda ikusi nituela lehen aldiz horrelako liburuak, apaletan jarrita, atrezzo edo dekorazio moduan, bat lapurtzekotan egon nintzen, jaja)

Bide batez, Euskalterm deritzon terminologia banku oso ondo dago. Adibidez, gaztelerazko "vaguada barométrika" euskaraz aska barometrikoa litzateke.

Klipsus

La vieja guardia de Meteored
Supercélula
Cita de: laska en Jueves 12 Enero 2006 14:41:50 PM

También en toda el área pirenaica (incluidos Aragón y Cataluña) hay abundante toponimia vascona (o de pueblos prerromanos emparentados): Andorra, Nuria, Esterri, Bagergue, Llagüerri, Artíes, Escalarre etc. etc.
Luxemburg-Hoesdorf   -   49º 37' N   6º 08' E   -  245 msnm

http://www.wunderground.com/swf/Rapid_Fire.swf?units=metric&station=IDIEKIRC2&freq=3.5

Gustavo

Supercélula
A mi tambien me gustaria que alguien me tradujese al euskera una frase. Dice lo siguiente:

"¿Esto es un subforo de seguimiento meteorologico o de linguistica?. Vamos, creo yo que esto debería ir a Off topic"

Gracias.

Hindenburg

Cb Incus
Efectivamente, esto debería estar en el offtopic, además es muy interesante e instructivo, prometo leerlo enterito.
Qui habet intellectum, computet numerum bestiae. Numerus enim hominis est: et numerus eius sexcenti sexaginta sex.

Gustavo

Supercélula
Cita de: PapaHaydn en Jueves 12 Enero 2006 16:33:53 PM
Efectivamente, esto debería estar en el offtopic, además es muy interesante e instructivo, prometo leerlo enterito.

Yo tambien lo haré, si me lo ponen en alguna lengua que pueda entender. De momento solo son el español y el ingles  ;D.

Oinaztua

Cb Incus
Gustavo:

Hau zer dada , jarraipenerako azpiforo bat ala hizkuntzalaritzakoa? Uste dut honek Off-topicera joan beharko lukeela.

;) ;) ;) :mucharisa: :mucharisa: :mucharisa: :mucharisa:

Beste aldetik, euskarazko hitz meteorologikoei buruzko oso orrialde polita gomendatu nahi dizuet:

http://etnomet.blogspot.com

Kepa Dieguezek, Bilboko filologo eta euskara irakasle batek, jarri zuen martxan. Euskal hiztegi meteorologikoari buruzko tesi doktorala egiten dabil.

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

Gustavo

Supercélula
Cita de: Oinaztua en Jueves 12 Enero 2006 16:36:44 PM
Gustavo:

Hau zer dada , jarraipenerako azpiforo bat ala hizkuntzalaritzakoa? Uste dut honek Off-topicera joan beharko lukeela.

;) ;) ;) :mucharisa: :mucharisa: :mucharisa: :mucharisa:

Beste aldetik, euskarazko hitz meteorologikoei buruzko oso orrialde polita gomendatu nahi dizuet:

http://etnomet.blogspot.com

Kepa Dieguezek, Bilboko filologo eta euskara irakasle batek, jarri zuen martxan. Euskal hiztegi meteorologikoari buruzko tesi doktorala egiten dabil.

Graciassss  ;D.

Y ahora, señores moderadores, hagan su trabajo:

P.D: Me encanta tu blog Oinaztua. No entiendo nada, pero el diseño es muy bueno. No va con segundas  ;).

Hindenburg

Cb Incus
Muchas gracias. Una de las pocas palabras que conozco del euskera es transistoriteka, lo único que entendí de un libro de electrónica que dicen es muy bueno.
Qui habet intellectum, computet numerum bestiae. Numerus enim hominis est: et numerus eius sexcenti sexaginta sex.