Eguraldiaren jarraipena -> 2006-ko Otsaila

Iniciado por Môr Cylch, Martes 31 Enero 2006 23:50:02 PM

Tema anterior - Siguiente tema

ñako

Cb Calvus
Un dia en el Chipeta. Egun baten txipetan.
  1. larreainaki@hotmail.com
Donostian 15 gradu oraintxe bertan ta euri pixkat ere bai. Haizearekin kontuz ibili beharko gara datozen egun hauetan...  :o

;)

Desde lo viejo de Donosti, aunque soy del Antiguo. Donostiako alde zaharretik, Antiguotarra naiz hala ere! Donostia (Gipuzkoa). Gora Reala!!

MIKELER

Cb Calvus
egunon!.13.5ºC Donostian ta haize zakarra momentu honetan.
Gaintxurizketa goikoa(Lezo) 177msnm.

MIKELER

Cb Calvus
Ah,ta euria ari du.
Gaintxurizketa goikoa(Lezo) 177msnm.

Elorrieta

Cb Incus
Gernika, nievel del mar (Bizkaia)
begiratu euskalmeteko horria, larunbaterako jartzen ditu hiru marratzo haizea adierazteko eta iganderako bakarrik bi,
Askatasunaren bidea bakea da.

ivanovitx

Cb Calvus
Egia esan... gauzak ez daude batere argi. Behe-presion gune txiki bat sortu daiteke Galizia iparrean igandean eta horrek guretzat nik uste haizetea orain arte espero izan duguna baino makalagoa izatea ekarriko luke eta euria oso garesti jarriko luke. Badaude iragarpenak larunbata eta bihar ere ur tantarik ematen ez digutenak.

Adibidez, biharko MeteoSwiss-en iragarpena, 0mm Euskal Herri osoan.

http://www.meteoswiss.ch/web/en/weather/models/forecasts.Par.0002.DownloadFile.ext.tmp/large.gif

Elorrieta

Cb Incus
Gernika, nievel del mar (Bizkaia)

Oinaztua

Cb Incus
Cita de: ivanovitx en Jueves 16 Febrero 2006 10:58:19 AM
Egia esan... gauzak ez daude batere argi. Behe-presion gune txiki bat sortu daiteke Galizia iparrean igandean eta horrek guretzat nik uste haizetea orain arte espero izan duguna baino makalagoa izatea ekarriko luke eta euria oso garesti jarriko luke. Badaude iragarpenak larunbata eta bihar ere ur tantarik ematen ez digutenak.

http://www.meteoswiss.ch/web/en/weather/models/forecasts.Par.0002.DownloadFile.ext.tmp/large.gif

Horixe esan behar nuen nik, kotuz ibili Galiziako drepesio horrekin ze oso litekeena da Euskal Herrirako iragarpen euritsu guztiak zapuztea. Hori gerratzen bada hegoaizea, foehna eta beroa baino ez dugu izango.

Ikusi egin behar da.

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

ivanovitx

Cb Calvus
Cita de: Elorrieta en Jueves 16 Febrero 2006 11:04:06 AM
http://217.160.176.95/wz/pics/Rtavn781.html

joe aizu baina mapa hau ikaragarria da

Bai, hori GFS-k dioena baina ECMWF beste eritzikoa dela uste dut eta azken aldi hontan nire ustez, europearra gailentzen ari da.

elur

Cb Incus
Cita de: Oinaztua en Jueves 16 Febrero 2006 11:07:45 AM
Cita de: ivanovitx en Jueves 16 Febrero 2006 10:58:19 AM

Horixe esan behar nuen nik, kotuz ibili Galiziako drepesio horrekin ze oso litekeena da Euskal Herrirako iragarpen euritsu guztiak zapuztea. Hori gerratzen bada hegoaizea, foehna eta beroa baino ez dugu izango.

Ikusi egin behar da.

Baina depresio hori segituan ekialderantz dator eta gero ipar mendebaldeko haize izango genduan baina hori badirudi igande arratsalde edo astelehenerarte ez dala gertatuko, orduan egingo dau euria ganoraz, ordurarte ez dau euri askorik egingo.

15º ta zerua laionotuta dago 1.7l/m2 jauzi dira bakarrik, presioa 1003mb ta beheruntz juateko joerarekin, hezetaduna %63koa. Eguneko tenperatura minimos 12.3º-takoa goizeko 11etan.
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Dzingua

*
Sol
Eibar-121 msnm
iepa denoi!
eibarren be gaur gabian 15bat gradu in ditxu ta negua izateko nahiko arrarua ez??
nola ikusten dozu hurrengo asterako iragarpena???
elurrik bai????
agurrrr

ñako

Cb Calvus
Un dia en el Chipeta. Egun baten txipetan.
  1. larreainaki@hotmail.com
Olatuak egon naiz ikusten duela ordu erdi  haizearen orrazian eta nahiko handiak ziren. Itsasoa nahiko zakarra zegoen ta oraindik asteburuko haizeak ez direla etorri ikusita, zer izango dugu itsasoan igandean!!

;)
Desde lo viejo de Donosti, aunque soy del Antiguo. Donostiako alde zaharretik, Antiguotarra naiz hala ere! Donostia (Gipuzkoa). Gora Reala!!

elur

Cb Incus
ikusgarria izango da nik ahal ba dot juango naiz kosta partera argazki batzuk ataratzera.

10.4º ta euria egin dau , orain ateri dago 2.5l/m2 batu dira gaur .
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi