Bona vesprada. Estava fent un part meteorològic per als amics, sobre què pense de cóm serà l'oratge en Pasqua, i he pensat compartir-ho també amb vosaltres:
Obviament en primavera la dificultat de fer un pronòstic concret es extraordinària, i per tant es més lògic fer una predicció general (sinòptica) per a una zona àmplia. Concretament jo la he feta per a la comunitat.
Us convide a que penjeu ací les vostres prediccions personals. I si ho veiem oportú, a final de l'episodi farem un balanç sobre el nostre afinament.Clar que, jo no m'he mullat massa
14-18 d’abril Situació sinòptica: Un petit embossament d’aire fred deixarà inestabilitat suficient per a ocasionar algunes precipitacions, en generals disperses i dèbils, però que puntualment podrien ser moderades, (Fiabilitat del 80%)
Detall:
Divendres, 14
Cel variable (alguns núvols). Temperaturas més altes.
A la nit podria ploure dèbilment en alguns punts. (Fiabilitat del 75%)
Dissabte, 15
Pluja dèbil pel matí, que anirà parant de vesprada i el cel es farà ras a últimes hores del día.
Temperatures màximes en descens. (Fiabilitat del 70%)
Diumenge, 16
Cel variable. Temperaturas mínimes més baixes. Possibilitat d’alguna tronada dèbil o moderada, més probable en la provincia de Castelló, però no es descarta que a últimes hores del dia arriben a caure “quatre gotes” en altres punts del territori. (Fiabilitat del 65%)
Dilluns i/o dimarts, 17-18
Cel variable. Temperaturas sense canvis importants (lleugerament més altes).
Per la vesprada creixeràn núvols d’evolució i podrían deixar algunes precipitacions dèbils, més probables en zones de muntanya. (Fiabilitat del 60%)
19-24 d’abrilSituació sinòptica: En general, molt poca probabilitat de pluja. Les temperatures tendirán a ascendir i probablement faça calor o molta calor. (Fiabilitat del 60%)