Euskadi ta Nafarroa, 2010eko Azaroa

Iniciado por kixmi, Domingo 31 Octubre 2010 09:32:25 AM

Tema anterior - Siguiente tema

lantxurda

Cumulus Congestus
Sarriguren 460m(Eguesibar) Iruñatik 4 Kilometrora.
Egun on!!
Hemendik erabat lainoturik eta 2.7 gradu.
Gauean, 12ak aldera elurra egin zuen. 550-600metrotik goitti zuriturik dago.

Izan ontsa.
HEGO HAIZEA, ERO HAIZEA

elur

Cb Incus
Eguerdion! hemendik 8.9 gradu ditugu ta ateri orain, 10.8 litro batu dira gaur momentuz , ikusi doten elur bakarra Irukurutzeta inguruan izan da 900mt ditu, karakateko mendilerroan barnealdean dago ta elurrak 800 metrotik gora zuritu dau bakarrik.

Ondo izan!!
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

akerrei

Cumulus Congestus
elurrak dilu liliru...
Atxaldeon
Momentu hontan elur bustia ari du Gurean eta txuri 600 metrotatik gora eguteran eta 700 metrotan eguzkialdean..
Gauza nahasi xamarra dago datozen egunetan eta aztatzea zailla izanen da..bainan kostaldeko mendietan elurte earra botako dola emateo..Astelenen aldiz hegotik sartzen bada Nafarroak jasoko luke elurtearen zati earrena...ikusi ein ber.Ala ere nik iparrekotik sartzea naio, eta ahal bada illondokin..Biar al izanezkero mendiko elur lodierekin etorriko naz forora.ala ere ez da geiegizkorik izanen,beraz eskiak oaindik etxen gerau beharko due..pentxatzen det Andian (1300m)20zm,aralarren (1300m) 30zm,Aizkorrin (1300m) 25zm..Gainontzekotan ezta ideyik dez..aio :sonrisa:
Dorrao-Ergoiena 620m
Itziar (Gipuzkoko kostaldia, Izarraitzen magalien)

hizkuntz bat ez da galduko...
ez dakienak ikasten ez duelako...
dakienak erabiltzen ez duelako.

https://www.youtube.com/watch?v=51DdViRz1Jk

Oinaztua

Cb Incus
Ba nik bihar asmoa daukat Lunadara joateko eta eskiak eroateko. Justu egongo da beharbada, baina badaezpada...

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

elur

Cb Incus
Epa, 5.9 gradu hemendik ta ateri, zerua oskarbi, ikusi dozue GFSaren azkenego irteera, hegoaldetik zetorren borraska famatu hori desagertu da bapatean ta lehen baino hotz gehiago iragartzen dau , ia egian dan....

Ondo izan.  ;)
Elgoibar 50msm

ez bideak eta moduak.
ikusiko duzu gailurra
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

pako

*
Sol
ea egia den!!!!!!!!!!
Cita de: elur en Viernes 26 Noviembre 2010 18:54:18 PM
Epa, 5.9 gradu hemendik ta ateri, zerua oskarbi, ikusi dozue GFSaren azkenego irteera, hegoaldetik zetorren borraska famatu hori desagertu da bapatean ta lehen baino hotz gehiago iragartzen dau , ia egian dan....

Ondo izan.  ;)
Zarautz (Guipuzcoa)...

baias

**
Cumulus Húmilis

egun on

Murgian gaur izotza galanta, den dena zuri zuri eta zerua erabat lainotuta

temp -0.6º momentu hontan. atzo elurra bota zuen goizean zehar, zaparrada moduan, batzuetan nahiko gogor. eguerdi aldera hodeiak apurtu ziren eta eguzkia atera zen. termometroa 6º iritsi zen eta bapatean pilatuta zegoen elur pixka hori urtu egin zen, inguretako mendiak berriz itxura ederra dute.

elurte galantak erresuma batuan. ipar ekialdeko kostaldean dauden aberdeen eta newcastle hirietan, 20 zm baino gehiago pilatu zaie, eta gehiago espero dute!!  elurraren atzetik hotza...manchesterren -8º ra ailegatu dira, eta -4º tara londresen.....eta aste pare bat edo iraun dezakela esaten dute met office eko adituak.

hain hurbil dugun irla hau Groenlandia moduko itxura hartzen ari, ihaz berdina gertatu zen,  da eta zihur horrek guregan eragina izango duela
Murgia, Araba.

aterri

**
Cumulus Húmilis
Egunon Gernikatik!Euria dezente ari dau une honetan hemendik. Irratian entzun dot zelan Urkiolan elurretan hasi dauela,elur lapatza baino ez dauela baian elurra ari duela.Gernikan 5 gradu ditugu eta Oiz mendira ikusita ikusten da elurratan  dauela 600 metrotik gora edo.Atzo arratsaldean baino behrago dago zurituta orain.
Gaur lehen elurrak ikutzera joan beharko da
Aguuuur
Gernika

lantxurda

Cumulus Congestus
Sarriguren 460m(Eguesibar) Iruñatik 4 Kilometrora.
Egun on!!

Hemendik -1.1 gradu :cold: lainoturik eta elurra pittin bat ari du (gauza gutti)
Gaurko temperatura hotzena -2.2 izan da.

Ongi pasa asteburua ;)

Edit. Orain gehiago ari du :cheer: :cheer:
HEGO HAIZEA, ERO HAIZEA

elur

Cb Incus
Egun on! ni elurretan ibili naiz gaur, hemen bertan Karakate medira igo naiz 750 mt ditu eta handik Irukurutzetara 900 mt.

Esnatu naizenean 4.4º markatzen zitxun termometroak igotzen hasi ta 500 metrotan edo elur apur bat zegoen bide bazterrean, 600 metrotik gora euria elurra bihurtu da, karakaten 3 bat zentimetro zeuden bakarrik baina dana txuri zuhaitzak bidea dana.

Irukurutzetako bidean elurraren lodiera handituz joan da ta bukaeran 10 bat zentimetro izango ziran, juateko bide osoa elurra egiten egon da, bueltan atertu dau baina berriz be Karakatera heltzen nengoela elurra hasi da egiten .

Kota hor mantentzen da 600 ta 700 metro bitartean, inguruko mendiak zurituta zeuden Udalaitz, Anboto, Urko , Kalamuan piska bat tontorrean, Aitzkorri noski, Izarraitz ere... Paisai polita ikusteko aukera izan dot atertu dabanian.

Orain 8.2 gradu nere termometroa ta ateri, ia elur festak jarraitzen daban datozen egunetan.

Ondo izan!!  ;) elurzaleak.....  :)
Elgoibar 50msm

ez bideak eta moduak.
ikusiko duzu gailurra
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Haize

*
Sol
Azpeitia (80m)
Kaixo!

Uda pasa eta hemen gara bueltan, neguzale txaketero handienaren pare lehen elurrekin.

Ni ere elurretara gerturatu naiz. Gaur goizean Ernion izan naiz, goian elurra bazen, 15 bat zentimetro, baina bide guztian zear elurra izan dut lagun, momentu batzutan mardul gainera, 550 metrotik gora elurretan botatzen zuen, naiz eta ez zuritu 700-800metro arte. 11etan gailurrean -3 markatzen zuen, eta haizea. Hala ere lainoa altxatu eta aralar eta aizkorri zurituta ikusteko aukera izan dugu.

Ondo izan, eta ea emendik aurrera gehiago idazten dugun.

Zuek jarrai horrela!

Andatza

**
Cumulus Húmilis
Oria ibaia gainezka
Eguerdion

Elur maila azkenik 400m ingurura jeitsi zen atzo goizean, txurituta (egun guztian zehar) 550-600m inguruan mantendu zen.

Adarra media atzo egun guztian zehar 600m-tik gora zurituta mantendu zen,  gaur berriz 700m-tik goiti dago zurituta.

Gaurko gaua nahiko hotza izan da:

Erremendia: -12,4ºC
Aurizberri: -9ºC
Erro: -8ºC
Urbasa: -7,9ºC MAN: -5ºC
Roitegi: -7,8ºC
Abaurrea: -7ºC
Zaraitzu: -6ºC
Punta Galea: 6,4ºC :P

Hemen momentu honetan zerua erabat estalita dago eta euri tanta batzuk erortzen direla dirudi, tenperatura 7,6ºC. Gaur (oraingoz): 7,6ºC/4,0ºC eta 1,6mm. Nik 2,3mm jaso ditut eta hilabete honetan 288,1mm daramatzagu.

Hurrengo astean elurra oso baju egin dezakeela ematen du...

Gozatu elurraz ahal duzuenok!
Agur! :cold: