Eguraldiaren jarraipena , 2006ko Abendua

Desconectado elur

• Cb Incus
  • 4640
Re: Eguraldiaren jarraipena , 2006ko Abendua
« Respuesta #264 en: Jueves 28 Diciembre 2006 11:13:25 am »
Nahi bai nik egixa izatia.... :'(

Ez jatzue heldu pribatu bat, ezin dozuela meteored-en gehiago idatzi, ez dogulako meteorologi jakindura maila ematen eta.
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado JON

• Cumulus Húmilis
  • **
  • 420
  • 2005(martxua) elurtea.
« Respuesta #265 en: Jueves 28 Diciembre 2006 16:11:31 pm »
Arratsaldeon! Orain momentu hontan 12º dauzkau hemen,hegoa atzo baino lan gutxiago egiten ari da. Gaur goizean 1º zegon. Urrengo egunetako udaberriko eguraldia dator :(.
Ni hala ere konbentzituta nago aurten kriston elurtea eukiko degula (atzo Elur-ek kontatzen zuen hainakoa) pazientzia euki behar degu. Begiratu ezazue:
www.tiempo.com/ram/numero45/nieve-san-sebastian.asp
Hor azaltzen dira Donostian ezagutzen diren elurterik gogorrenak,mapak eta fotografi batzu. Eta nondik etorri dira elurterik handienak? Ipar ekialdetik eta gainera presio altuarekin.Eta horrelako haizeakin geratu dira aurtengo tenporak :risa:
Ikusiko degu baina nik uste det horrelakon bat etortzeko aukerak badaudela.
Billabona-Gipuzkoa

Desconectado Finland

• Cumulus Congestus
  • 913
  • Living in Oulu (Finland)
« Respuesta #266 en: Jueves 28 Diciembre 2006 22:08:41 pm »
Ba bai Jon, ni ere fijatu nintzen mapa horietan, eta esan bezala Donostian sekulako elurteak eman dira ipar-ekialdeko haize "lehor" horrekin, eta temporak haize berarekin geratu dira, temperatura bajuekin gainera  :cold: :cold: :cold:

Ba al dakizue noiz irtengo den Peilo Zabala tenporak aipatzera? Negua azaltzera?

Hemendik orain azkar egin du behera, 0º Alegin euskalmetek dioenez  :cold:

Eskuminak  ;)
From Gipuzkoa, Basque Country

Desconectado ñako

• Cb Calvus
  • 1389
  • Un dia en el Chipeta. Egun baten txipetan.
« Respuesta #267 en: Jueves 28 Diciembre 2006 23:39:58 pm »
Kristonak 1996ko elurtearen argazkiak. Nolako oroitzapenak ditudan  ::)

Eta Peio Zabala ez dut uste telebistan azalduko denik tenporen berri ematen, ez ETBn behintzat. Hor ulertu nuen nik behintzat Arantzazun egin genuen bazkarian...

Donostian 8.6 gradu.

;)
Desde lo viejo de Donosti, aunque soy del Antiguo. Donostiako alde zaharretik, Antiguotarra naiz hala ere! Donostia (Gipuzkoa). Gora Reala!!

Desconectado Unai

• Cumulus Congestus
  • 993
  • Vitoria-Gasteiz
« Respuesta #268 en: Jueves 28 Diciembre 2006 23:52:34 pm »
Lagunok, Pello Zabalak bloga dauka Berriaren webgunean.

http://www.berria.info/blogak/pellozabala/index.php?blog=35&title=eguberri_ilargia&more=1&c=1&tb=1&pb=1

Eguberri ilargia

Ilargi berri argalari, urteko azkenengoari, barneusturik abiatzea tokatu zaio aurten neguko koarta-tenporekin batera. Bitxikeria hutsa izan daiteke halaxe egokitzea: koarta-tenporen lehen egunean bera, bere uztai hustuan, bakeoso benetan, antizikloi potente bat gobernatuz. Eta tenporen astea amaitzean, gaur egokitu ilgora potolobidekoa. Ta...?

Hortxe utzi digu ilargi aste laurdenkako honek bere negu aurreikuspen erretratatua. Antizikloia izan da jaun ta jabe, zirkinik ia egin gabe. Haize ahul indargea gelditzen denez ia kieto, antizikloi txapel handi zabalaren pean, ez bufada eta ia-ia ezta farfailik ere mantentzen da. Halere, haize joera antizikloaren jirakoa izan da, gurera Europaren bihotz hotzetik etorri dena: frantzipar ekialdera etzana lehen 4 egunetan; ekialdekoa gero, azken bi egunotan hego tenple gozoagoa ekarriz, mediterraneotik bueltan sartu zaigulako.

Haize jiroa, beraz, ekialde kutsukoa izan da dena: mendebal eta iparmendebalik ez du batetxore ekarri. Noski, jira motelean ibili denak, mantxo eta moteltasun hori jarraiko duen seinale: etorriko da hegomendebala (laister batean gainera), emango dio txanda itsas aldekoari ere; baina joera garbi seinalatu digulakoan nago. Izotza ez da garbitzaile txarra: badaki lurrari laguntzen... baina lehortze eta ihartze lanetan ere maisua da jela, zuritan nahiz horma beltzetan. Oraingoan, uraren estimazioa irabazian aterako delakoan nago...
Zabor kultura gustatzen bazaizu...

http://blogs.ya.com/telezaborra

Desconectado JON

• Cumulus Húmilis
  • **
  • 420
  • 2005(martxua) elurtea.
« Respuesta #269 en: Viernes 29 Diciembre 2006 07:18:43 am »
Egunon! Egia esan ezer gehiegirik ulertzen Pellokesan duen ilargiaren asunto hori :confused:. Hale ere eze du gehiegirik esan...  Europatik etorritako haizea eukiko degula, baina ez elurra ekerriko duen edo...
Hemen oraintxe  6'5º.Egunona pasa!
Billabona-Gipuzkoa

Desconectado Unai

• Cumulus Congestus
  • 993
  • Vitoria-Gasteiz
« Respuesta #270 en: Viernes 29 Diciembre 2006 08:52:33 am »
Egunon!

Ez dut gogoratzen noiz ikusi nuen azken aldiz hodei bat Gasteizko zeruan... Gaur enegarren aldiz izotza bota du, aurreko egunetan baino gutxiago hala ere. Minimoak:

Abetxuko: -4.5º
Arkaute: -6.1º

Zabor kultura gustatzen bazaizu...

http://blogs.ya.com/telezaborra

Desconectado elur

• Cb Incus
  • 4640
« Respuesta #271 en: Viernes 29 Diciembre 2006 11:27:02 am »
12.8ºC orain, gaueko minimoa 4.6ºC, hego haizea zakar samar dabil, gaur tenperaturak dexente igoko dira seguruenik.

Ondo ibili  ;)
Elgoibar 50msm

"Gailurrak dauka garrantzia askorentzat,
ez bideak eta moduak.
Har ezazu edozein argazki,
ikusiko duzu gailurra
mendiaren zatitxo bat besterik ez dela.
Mendia bidea da, modua."

Alberto Iñurrategi

Desconectado Finland

• Cumulus Congestus
  • 913
  • Living in Oulu (Finland)
« Respuesta #272 en: Viernes 29 Diciembre 2006 12:51:44 pm »
Nik ere ez dut ia ezer ulertu textu horretatik  :'(

Gaur izotza bota du baina eguna hasi orduko sekulako gorakada izan degu  :crazy:

Hegoa berriz ere  :enojado: :enojado: :enojado:
From Gipuzkoa, Basque Country

Desconectado JON

• Cumulus Húmilis
  • **
  • 420
  • 2005(martxua) elurtea.
« Respuesta #273 en: Viernes 29 Diciembre 2006 13:29:47 pm »
Eguerdion! Oraintxe 12º gradu dazkau eta hego haizea nahiko harro dabil :'(.
Norbaitek ba al daki Gorbeako hartzaiak ze esan duen datorren neguari buruz? Atzo kate espaniar batean entrebista egin omen zioten, eta esan didatenez euskalmet-ekoak  bere epe luzeko iragarpenak egiteko hartzai honek dioena hartzen omen dute kontutan.Norbaitek zeoze baki... Eskarrikasko.
Geroarte!
Billabona-Gipuzkoa

Desconectado ñako

• Cb Calvus
  • 1389
  • Un dia en el Chipeta. Egun baten txipetan.
« Respuesta #274 en: Viernes 29 Diciembre 2006 17:42:43 pm »
Donostian oraintxe 14.7 gradu eta hodei altuak zeruan. Egia esan udaberria dirudi... Antizikloiak ez du aldegin nahi eta hegoaizeak ere ez. Itxaron egin beharko dugu, baina jadanik gehiegi itxaron dugu!!

;)
Desde lo viejo de Donosti, aunque soy del Antiguo. Donostiako alde zaharretik, Antiguotarra naiz hala ere! Donostia (Gipuzkoa). Gora Reala!!

Desconectado JON

• Cumulus Húmilis
  • **
  • 420
  • 2005(martxua) elurtea.
« Respuesta #275 en: Viernes 29 Diciembre 2006 19:40:18 pm »
Arratsaldeon! 12ºº dauzkau oraintxe, eta nere etxeko termometroan 17'5º izan da gaur!!! hondartzra joatekotan egon naiz..... lasai egon zaitez, hau aldatuko da, zaila da pazientzia eukitzea ikusita eguberritan gaudelaeta pelicula guztitan elurra izaten dela.... baina negua hasi besterikezda egin.Eta beharbada aurten nahi baino gehioluzatuko zaigu ikusita udara luzatu zela eta udazkena ere bai.Bitartean aprobetxau! egualdi hau earra data kalean pasian ibiltzeko!bestelakoak ere etorriko dira!
Ondo ibili!!!
Billabona-Gipuzkoa