Diccionario/ Hiztegia y temas relacionados

Iniciado por MR BORRASCA, Jueves 12 Enero 2006 00:46:54 AM

Tema anterior - Siguiente tema

Unai

Cumulus Congestus
Vitoria-Gasteiz
Espainolez idatziz gero, berdin idazten du Sevillako batek eta Ataungo batek. Horretarako dago hizkuntza idatzia. Hitz egiterakoan ñabardurak agertuko dira, euskalkiekin.

Hala ere, jakina, bakoitzak nahi duen bezala idaz dezala.
Zabor kultura gustatzen bazaizu...

http://blogs.ya.com/telezaborra

Môr Cylch

Anticiclón, tu antes molabas
La vieja guardia de Meteored
Supercélula
Siberia-Gasteiz, 528 msnm
Ea ba, nire ustez bakotzak askatasuna eduki behar du bere euskalkian egiteko. Baina euskalkiek ere arauak dituzte  ;D eta momentuz ikusi dudanagatik batzuk ez dituzte betetzen  ;).

Dena den gai hau zabalik usten badugu, bertan ulertzen ez dena argitu dezakegu. Beraz batuaz nahi duena batuaz, edo bizkaieraz edo gipuzkeraz edo naparraz. Hauxe nire eritzia da. Gero, ikusten bada zaila gertatzen dela jende askorentzat ba pentsatuko genuke, ezta?

OHIO!!!!! Is here!!!!!

Oinaztua

Cb Incus
Cita de: Môr Cylch en Viernes 13 Enero 2006 12:26:42 PM
Ea ba, nire ustez bakotzak askatasuna eduki behar du bere euskalkian egiteko. Baina euskalkiek ere arauak dituzte  ;D eta momentuz ikusi dudanagatik batzuk ez dituzte betetzen  ;).

Honetan bere ados nago, gura duenak euskalkian idatzi dezake, zelan ez, etxeko euskaraz bere gura badu, baina arauak ahaztu barik, ezta?  ::) ::) ::) ::)

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

Elorrieta

Cb Incus
Gernika, nievel del mar (Bizkaia)
euskalkisek berba eintzen dan moduen idazten da. asike arau asko ez dauz.
Askatasunaren bidea bakea da.

Môr Cylch

Supercélula
Cita de: Elorrieta en Viernes 13 Enero 2006 12:51:50 PM
euskalkisek berba eintzen dan moduen idazten da. asike arau asko ez dauz.

Kresala irakurri dozu? Bizkaieraz dago idatzia. Bertan aurki dezakegu ze modukoa den bizkaiera altxatua.
OHIO!!!!! Is here!!!!!

Oinaztua

Cb Incus
Araurik ez dagoala?

www.bizkaie.biz

Bizkaieraz idazteko arauak gura dozuez?

Hartu egizue, doakoa da eta:

http://www.labayru.org/pdfs/Jarraibide_Liburua.pdf

Artziniega (Aiaraldea, 180 msnm)

meteoxiri

Supercélula
Chirivel( Almería) 1045 m, Alto Guadalentín
Pues yo voy a ver si aprendo algo y así pongo alguna cosilla. Es que vuestro clima es muy interesante, eso sí a veces resulta más que monotono y se aburre uno. ;)
Numero de nevadas temporada: 4 / Precipitación 2014: 210 mm / Precipitación 2013: 402  litros
Chirivel, (1045 m) Media 2007-2012 385 mm, 13ºC. En la comarca de Los Vélez.
AÑO HIDROLOGICO MAS SECO. 2011-2012   173 mm
Nieve: 2005:40cm / 2006:2cm  2007:100cm / 2008:12cm 2009:25cm 2010:30cm / 2011:12cm  / 2012:10cm 2013: 10cm
Sierra María,(Chirivel 1270 m) Pluviometria en estudio: 2014: 100 mm

Yoshi

**
Cumulus Húmilis
  1. iosu.eo@gmail.com
Ba niri berdin zait nola idatzi. Denok jakin badakigu Euskaltzaindiak, idatzizko hizkuntzarako euskara bateratua hobesten duela, baina foro honetan gazteleraz idazten dutenek ere laburdurak, hizjoko eta bestelakoak erabiltzen dituzten heinean, ez dut uste bizkaieraz edo gipuzkeraz idazteak inori kalterik egiten dionik. Nik bizkaiera dut ama-hizkuntza, baina ikastolan batua eta lagun artean gipuzkera (edo antzeko zerbait) egiten dudanez, edozein erabiliko dudala uste dut. Batuan idazten didanari batuan erantzunez eta besteei bakoitzari berean (ahalegindu egingo naiz gutxienez!).

Baina nik uste dut, martxak erakutsiko digula nola funtzionatu, ezta? Hobe zer gertatzen den ikusi eta gero gerokoak... Moderatzaile euskaldunak ditugun artean, ondo...

P.D.: Pozten nau euskeraz idatzi ahal izatea... gogoratzen zara, Elorrieta, behin euskaraz politikako foroan idazteagatik ze jaleo euki gindun? gero, ikurriña ta zeñuen asuntoagas hasi ta... kk, a zerrar el txirigito!
Antiguo, Donostia-San Sebastián (Gipuzkoa).

http://www.instagram.com/iosuneu

Môr Cylch

Supercélula
Cita de: vigorro en Viernes 13 Enero 2006 03:01:12 AM
Quisiera preguntar una cosa, aunque no se si es el sitio apropiado, yo leo el euskera y medio lo entiendo, es decir, seguramente entre lo que se y diccionarios y ayudas puedo ir enterandome de lo que se escribe en vasco, sin embargo, no se expresarme en vasco, vamos, que escribiendo soy nulo, la pregunta es, ¿puedo postear en castellano?, he estado mirando por todo meteored y no se si puedo hacerlo o se me borraran los post, gracias por la respuesta.

No hay problema, mientras las intervenciones se ajusten al tema no se borrarán aunque esten en castellano.
OHIO!!!!! Is here!!!!!

ivanovitx

Cb Calvus
Euskalkietan ere arauak daude eta bizkaieraren kasuna Labayru Ikastegiak lan ederra egin du. Ia denborarekin, bizkaieraz aritzeko gai izatera iristen naizen. Izan ere, guraso gipuzkoarrak izan (gipuzkoako mendebaldeko kostakoak), Deustun bizitzea eta Arratia bailaran lan egitea, zoragarria da. Zelako aldeak dauden batetik bestera.

Bueno ba, nere gipuzkera bizkaitu hibrido honekin zeozer idatzi bihar det:

Demaseko sorpresa izan zala neretzat azpiforo hau bilatzia eta sekula e nun pentsau Meteored-en euskeraz itxeko aukeria izango gendunik. Etzeate makalak!! Hego haize zikin hau ia noiz juten zakun, ze oain.... ostras, urteko garai hontan haize fina da. Aitxak ia iparrekua dan galdetu ditx eta nik atzera ezetz, hego peto-petua dala. jaja

Zuhaitz

Cumulus Congestus
Guggenheim y Artxanda
  1. imanol@gesmae.net

Lehenengo eta behin azpimarratu nahi izango nuke euskarazko meteored subforo hau zenolako harrera izan duen bere bigarren egunean. ZORIONAK DANONTZAT, parte hartzen dugunontzat, eta esker mila, bere esfortzukin, aurrera atera duten proiektu hau guztiei.

Nabaritzen den bezala hau ez da nere ama-hizkuntza eta ikasi behar izan dut azken urteotan nere kabuz. Hala ere nere eritzia bota nahiko nuke euskalkiei buruz.  Zuen ezberditasunak egiterakoan euskara hazten da. Ongi etorria izan dadila zuen berba.

Quiero también decir a quienes con curiosidad se acercan al foro que participen y que, si he aprendido algo en estos años, es que nunca hemos de dejar a un lado a nadie que quiera participar con nosotros, cualquiera que sea su idioma. Cualquier intervención es enriquecedora para todos.

Amaitzeko, barkamenak eskatu nere hankasartzeengatik baina tinko mantenduko naiz, belarriak euskara ikasteko eta begiak metroerdiko elurtea ikusteko  :P.

Agur

vigilant

Bob està sempre ocupat :p
Supercélula Tornádica
Mahmoud Asgani y Ayaz Marhoni, en mi memoria
Ubicación: Barri Sant Marcel·lí de Valencia i Barri Las Carolinas de Madrid
Cita de: MR BORRASCA en Jueves 12 Enero 2006 00:46:54 AM
A ver, quien quiera empezar a aprender un poco de euskera, que se apunte el siguiente enlace:

http://www.terra.es/personal6/landarbaso/home2.htm

Esta muy bien, y para empezar a ver los pronombres, los verbos, etc....no esta mal para empezar.

Un saludo, y enhorabuena por esta iniciativa.  ;D

Muy interesante  :risa:

Por cierto, es buena idea este subforo...  :P ¿y por qué no también en gallego ...?  ;D :-*